|
| trim tips till qingqi 125 DBL | | |  |  | | 2006-08-18, 20:07 | #1 | sucram Nykomling

Medlem sedan: Aug 18, 2006 | är det hastighets spärr på den elektronisk? andra tips är välkommna | | | | | |  |  | | 2006-11-17, 23:12 | #2 | calle50 Nykomling
Medlem sedan: Aug 06, 2006 | Jag har en qingqi 125. Häromdagen tog jag rygg på en långtradare på E 18 . Då sög den i, men bromsade vid 90. Det finns en spärr ? Men var sitter den ? Hur får jag bort den? Jag har bytit vikter och tagit bort ringen på fram axeln.Jag har även bytt CDI:. Men det finns nåt mer. Vad är det ? Är det någon där ute som vet ? Finns det en spärr på svänghjulet? Den vägrar gå över 7000 RPM. CDI som jag köpt från USA garanterar 13 000 rpm. Please help ! I love my scooter! Calle50 | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Öppet MC-forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Öppet MC-forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|