Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök mopedannonser
» Mopedhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Mopedtester
» Mopedforum
» Mopedlänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Mopedpriser

Övrigt
» Mopeddelar & tillbehör
» Mopedförsäkring
» Låna pengar
» Kalender moped

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Derbi & Rieju forum
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

chocke handtag

2006-08-17, 23:54#1 
Medlem

hej jag har en drac 98 me 04 motor 06 förgasare osåvidare men på min gammla motor satt choken på förgasaren men nu så satte han dit den med en vajer till styret men då vi hämtade moppen hade nt handtaget kommit hem ännu så idag skulle jag sätta på det men då räckte nt vajern till så jag tänkte att ja kunde kapa en bit av gumit utan på vajer så jag fick typ 10 cm vajer till men då satt det massa metal länkar inuti och sedan längs ner innen den lilla plutten som är slutet på vajern en typ nippel men ej skruvbarconfusedsad min fårga är nu är det någon som har gjort detta och hur sitter metallänkarna asså hur får man bort dem confused och hur får man upp den falska nippeln:P en bit? snälla svara då jag verkligen behöver hjälp så snabbt som möjligtsadconfused

Reklam:
Besök Motospeed ABMotospeed AB
MotoSpeed - Your Performance Partner. Vi tillhandahåller hårda tillbehör för motorcyklar. Sedan tidigt 70-tal har vi jobbat med trimmning och justerin...

Du är här: Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Derbi & Rieju forum)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (6):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Moped » Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum