|
| Byta broms o kopplings handtag? | | |  |  | | 2006-08-10, 12:47 | #1 | Rieju drac blå Medlem

Medlem sedan: Jul 23, 2006 | Heeej , joo första vurpan har nu kommit , och ena greppet råka paja , bara en liten bit av greppet, så nu tänkte jag beställa nya... Då har jag kommit fram till ett par från hobbex som är av aluminum, bling bling:D Men då säger min kusse att man ´bara kan byta ut ena , eftersom lys och blinkers knapparna sitter fast i ett :S De låter ju skumt, De är väl bara att byta ut ? | | | | | |  |  | | 2006-08-10, 12:49 | #2 | avatar_rieju Medlem

Medlem sedan: Jun 19, 2006 | mm du har väl knapparna på vänster sida? för det är där ja har bytt vajer och om man då vill ta av handtaget så är det bara en skruv tror jag så det är nog inga problem | | | | | |  |  | | 2006-08-12, 00:21 | #3 | K1mpan Medlem
Medlem sedan: Jul 05, 2006 | Det ska gå och byta. Jag har bytt handtag, koppling och bromshandtag. | | | | | |  |  | | 2006-08-13, 19:06 | #4 | rieju_power Medlem
Medlem sedan: Mar 03, 2006 | Jag har bytt både koppling och bromhantag till rödmettalick:P
De är vell klart att det går att byta!! | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Derbi & Rieju forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|