|
| Japanska bilar | | |  |  | | 2005-01-28, 02:42 | #1 | PALICUSE Nykomling
Medlem sedan: Jan 18, 2005 | Jag har kollat ett tag på bilar nu och ser att BMW 328 Touring ligger bra till men den är också en rätt stor o klumpig bil och själv så behöver jag egentligen inte nån kombi bara den ä större, finare design, häftigare och snabbare än en golf 2 gti 16v. jag har funderat en del över japanska bilar men jag har hört ryckten om att det är dyra i delar, vissa har lätt att gå sönder, trånga att skruva på, rostar lätt (kan karosseri och underredds behandlas), mycket elfel, jordstyrda (spelar inte så stor roll), vet inte riktigt hur det är med försäkring och skatt, annars är dom av de finaste bildesignerna idag. Själv har jag tänkt mig mer av en bakhjuls (helst) eller fyrhjulsdriven sportig kupé som inte det är dåligt om plats i, går bra, är lätt/inte för dyr att trimma maskinerellt och optiskt och inte drar för mycke soppa i märkena Toyota, Nissan,Mitsubishi eller liknande i årsmodell sen 90- 99 för mellan 50-100.000. Har nån nåt tips så får ni gärna dela med er | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa bil) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Audi, A6 Allroad 2,7T Quat
- BMW, 325i
- Jaguar, xj 8 4,0
- Volkswagen, Jetta
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT