|
| Värderingshjälp Agility | | |  |  | | 2006-07-21, 20:54 | #1 | puttelitooo Medlem

Medlem sedan: Jun 14, 2006 | Här är min Kymco Agility 2005. Den har gått 450 mil, och i ordets bemärkelse pedantskött, med oljebyte, service, alltid vaxad efter tvätt osv.. Vad tror ni den skulle vara värd?
Jag kan ju tillägga att den är aldrig trimmad/stylad på ngt vis - helt orginal och tråkig
Så vad tror ni att den skulle vara värd??
- Inlägget ändrat 2006-07-21, 20:59 av puttelitooo | | | | | |  |  | | 2006-07-21, 22:32 | #2 | Naturvit Nykomling

Medlem sedan: Jul 14, 2006 | Ska du sälja pärlan? Då har jag ju ingen att fråga sen... Hehe, skoja bara!
Men eftersom en ny idag kostar 13 och din verkar vara mkt välskött så 9-10 hade nog jag gett. | | | | | |  |  | | 2006-07-21, 23:12 | #3 | puttelitooo Medlem

Medlem sedan: Jun 14, 2006 | Okej.. Nej du kan vara lugn, min pärla kommer nog hänga med 4-5 år i GbG medan jag ska gå på Chalmers, och tills dess är det ju 3 år, så den kommer nog finnas kvar ett tag!
Anledningen till att jag undrar vad den kan tänkas vara värd är att jag kör mkt, de 450 milen har den fått på 7 månader.... Så när jag är klar med den är det antagligen X antal tusen mil... Kan ju då vara idé atrt veta hur mkt pengar jag kör iväg..Eftersom jag mestadels kör enbart för nöjes skull..
- Inlägget ändrat 2006-07-21, 23:13 av puttelitooo | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|