| Allt om Lifan (Alla modeller)! 1 2 3 ... 5 6 7 8 [9] |
| |
 |  |
| 2008-08-26, 18:10 | #201 |
ztrindberg Nykomling
Medlem sedan: Jul 27, 2008 | Lucke__ > Det vore kanon om du ville göra det för jag försöker hitta lösning på mitt problem att min låter så mycket om luftburken. Ska själv lägga upp bilder på min för att se om någon tycker den är olik andras. |
| | |
| |
 |  |
| 2008-08-30, 18:39 | #202 |
Lucke__ Medlem
Medlem sedan: Aug 10, 2007 | Okej vet nån vart man kan skaffa nya kåpor??? jag har dragit sönder en hållare i kåpan i fram och vid 7k varv låter det utav bara hel*ete!!!
Men Ztrindberg öppna burken och kolla att det inte är nån skitunge som tryckt in nå skit i den som gör att den låter. Vem vet kanske ligger en massa saker i den.
MVH Lucke__ |
| | |
| |
 |  |
| 2008-09-07, 21:55 | #203 |
Kjellson Nykomling
Medlem sedan: Sep 07, 2008 | hej ny här och nu undrar jag vart kan jag beställa en ny/beg Lifan LF50Q-5 tacksam för snabbt svar :) |
| | |
| |
 |  |
| 2008-09-08, 15:05 | #204 |
Kjellson Nykomling
Medlem sedan: Sep 07, 2008 | Hej igen! sak snart köpa en Lifan 302 och undrar om det finns något ''lexus'' baklyse till den alltså vad jag menar är om det finsn någon silver aktigt baklyse |
| | |
| |
 |  |
| 2008-09-17, 16:42 | #205 |
Lucke__ Medlem
Medlem sedan: Aug 10, 2007 | Det var ett tag sedan jag skrev nu och det beror pa att jag ar pa Kreta just nu, och jag tankte att jag skulle beratta att det anda som aker omkring pa vagarna i motorcykelstil ar 4-taktare och billiga Kina moppar. Jag har sett minst 300 kopior pa Lifan 302 och Honda Cub. Och de ar alla av nastan olika marken. Det ar lite kul att se att det fortfarande finns sadanna som e populara har sett en del unga killar aka forbi pa Lifans och Keyway och allt mojligt och alla liknar Lifan 302 eller Honda Cub har aven sett sadanna. Sa far man bara tag pa alla marken och modeller finns det nog oandligt med reservdelar som kopor och andra saker derute. Det galler bara att leta. Har sett en del snygga kopor till Lifan Wannabisen, helsvarta sa jag tankte att man kanske ska ta av alla kopor och spraymala dom svarta, kanske skulle bli ganska nice.
MVH Lucke__
- Inlägget ändrat 2008-09-17, 16:42 av Lucke__ |
| | |
| |
 |  |
| Idag 12:38 | #206 |
Lucke__ Medlem
Medlem sedan: Aug 10, 2007 | Hej undrade om det kanske skulle fungera att byta ut original CDI:n till en trimm CDI. tror ni att det skulle ge nån skillnad i prestanda?? Läste om en trimm CDI som ska passa den vi har på våran 302:a men om det fungerar vet jag inte.
MVH Lucke__ |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
Motospeed AB MotoSpeed - Your Performance Partner. Vi tillhandahåller hårda tillbehör för motorcyklar. Sedan tidigt 70-tal har vi jobbat med trimmning och justerin... |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Övriga asiatiska mopeder Allt om Lifan (Alla modeller)! 1 2 3 ... 5 6 7 8 [9] |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Övriga asiatiska mopeder) |
« Tillbaks till föregående sida |