|
| Riktpriser för begagnade bilar | | |  |  | | 2006-07-04, 20:36 | #1 | matgusta Nykomling
Kan Ni hjälpa mig med en sak?
För en tid sedan var jag inne på en sida på Internet där man kunde skriva in registernummret (så att räknaren visste vad det var för bil) på den begagnade bilen och tilläggsuppgifter(tex km, utrustning m.m.) och så gav räknaren ett riktpris i fall man skulle köpa privat eller från bilfirma, alltså ett pris för vardera.
Problemet är att jag inte hittar tillbaka dit igen. Skulle verkligen villa hitta den sidan igen eftersom jag skall köpa begagnad bil. Jag kommer inte ihåg vad den heter. Jag vet också att man kan betälla listor men den här sidan var snabb och enkel.
Så snälla, den som vet var den är och vilken jag menar så skriv gärna här och berätta!!
Tack på förhand!
Hälsningar Volvo V70 | | | | | |  |  | | 2006-09-17, 20:23 | #2 | MiaMaria84 Nykomling
Medlem sedan: Sep 17, 2006 | Kan det vara www.bilpriser.se ??? | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa bil) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Audi, A6 Allroad 2,7T Quat
- BMW, 325i
- Jaguar, xj 8 4,0
- Volkswagen, Jetta
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT