| Roliga historier! 1 2 [3] 4 5 6 7 |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 10:53 | #51 |
renatas Avstängd | ha ha det det hände lika sak i ryssland men jag vär i en grupp allså gjäng vi var ca 10 st en litten gubbe hoppade mitt i vägen så att vi dödade nästan men alla han stana som tur han sa något alla bara??? så sa min kompis alexandar gå av vägen din gubbe allit -gubben sa **** *** din min kompis och han sa lika ått hanom då tog han en pistol sog hodade min kompis då klev alla av mopedarna alla tog vad dom hade kniv rör hjälmar m.m och så sa jag om du rör min så kommer du dö före honom han titta på mig min kompis gick runt och boom gubben låg men han hade en pistol jo alla gick till mopedarna min kompis slåg honom och sprang till mopen och åkte vidare
|
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 11:26 | #52 |
_sandberg_ Medlem

Medlem sedan: Mar 11, 2006 | Extremt onödigt renatas, någon moderator som kan ta bort dubbelposten?
//Sandberg |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 12:23 | #53 |
jasse Avstängd | öhh renatas snälla skriv så man fattar o skriv nåt trovärdigt o inte något du drömt om |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 12:28 | #54 |
mopster Medlem

Medlem sedan: Aug 05, 2006 | PRECIS ja tror inte på att nå gubbe får damp o tar fram en pistol. Och inte heller på att ni slog ner han me järnrör å kniv |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 17:46 | #55 |
Nörden Medlem

| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 17:50 | #56 |
KeeW@yBoy Medlem

Medlem sedan: Jul 02, 2006 | haha, frän berättelse! o den här tråden handlar ju om roliga historier, o inte bara sanna ju, utan åxo roliga påhittade!! sa han att den var sann nån gång?????????????????? |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 18:06 | #57 |
jasse Avstängd | hehe keewayboy om du läser det han skrev så ser du att han skrev ,,, jag ,,mina kompisar.så då tror någ dom flesta att det e sant |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-10, 21:46 | #58 |
KeeW@yBoy Medlem

Medlem sedan: Jul 02, 2006 | hehe, jo det iofs! men fan, sånt händer ju bara inte, vem fan har med sig järnrör när man åker moppe nej det e 100% en ossan rolig historia! |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-11, 08:24 | #59 |
kirre-katten Medlem

Medlem sedan: Sep 10, 2006 | hehe, det bor en gubbe i närheten där jag bor
Han har värsta aggro han börjar spotta och ge fingret när vi åker förbi och en gång när jag skulle åka till Yamaha dt50r, så hoppa han framför mig och börja vifta med händerna och skrika som fan, och det kom ju trafik bakom mig och frammifrån och några stannade och hoppa ur bilarna och fråga gubben va fan han höll på me men då spotta han en i ansiktet och gapa på och skrek att han skulle döda mig om jag körde förbi han igen. Problemet är att han går omkring i mitt område så jag har kört förbi han ca 5-10ggr nästan alla gångerna sick han aggro och börja sparka omkring sej  och det är bara alla som kör moppe som han gör så åt som jag vet |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-11, 22:41 | #60 |
hej_1 Avstängd | i dag körde jag till skolan efter 1 timme kommer polisen till skolan och går upp i min klass fröken sa att jag skulle utt van vad jag blev rädd vi gick till min moppe CCCs polisen är den timmad jag nej men den är trimmad men jag sa nej dom hur snabbt åker den jag ba 25km/h polisen kan jag få prova ja ba tänckte är du dum eller ) nej sa mina nicklar oss brosan polisen ba var är han då i skolan i sätran polisen hur körde du hitt då jag ja han skulle säkert åka till sätra med den efter 15min sen fick jag redda att det var fröken som ringde efter polisen hon sa att det är en regel i skolan man måste vara 15 år får att den ska stå i skolan jävla skola
|
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-11, 22:49 | #61 |
_sandberg_ Medlem

Medlem sedan: Mar 11, 2006 | Kan du använda punkter åtminstone så man förstår något av vad du skriver? |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-12, 09:43 | #62 |
QingQi Medlem

Medlem sedan: Aug 14, 2005 | Igår typ kl: 23:00 hörde jag en cross utanför mitt fönster som gasad på som fan... Då tittade jag ut, då ser man han åka en bit på bakhjulet med polisen efter han med sirenerna på. Han svänger in på en annan väg, och polisen åker rakt på... Hur ska man tolka de? är polisen rädd för att jaga fordon, eller låssades dom jaga nått annat? Hursomhelst fick jag rysningar. för de såg hur coolt ut som helst. Jag vet vem de va som körde crossen, och han har blivit tagen 12783 gånger. Men erkänn att de är ballt att se snutjag?!
 Fyfan va fränt de va asså!!!! |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-13, 02:34 | #63 |
_KaJJaN- Medlem

Medlem sedan: Apr 01, 2006 | Jag fattade inte mycket av vad du skrev Renatas men för det första, vad tusan gör du i Ryssland med moppe? Och hur jäkla pundig är du inte om du och dina ryska polare matar en stackars gammal gubbe med järnrör? Snälla nån, jaja för övrigt ett väldigt tufft inlägg. Tror samtliga som läst det blev hyfsat impade hörrudu |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-14, 14:04 | #64 |
Fs1_Dude Medlem

Medlem sedan: Jul 17, 2006 | En kväll va jag ute och åkte själv (skulle hem) , jag ligger i cirka 70km/h när jag ser en polis i backspegeln. Han blinkar med helljusen åt mig och jag fattar att han vill att jag ska stanna, men jag gasar upp till ca 80 så att jag ligger ca 50 m framför polisen för att sedan tvärnita vända och lägga i 2:an dra upp på bakhjulet rätt emot polisen som väjer och nästan kör i diket . fy fan vilken adrenalin kick asså! |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-14, 15:28 | #65 |
JohnVanB Moderator

/ JohnVanB |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-14, 15:33 | #66 |
Fs1_Dude Medlem

Medlem sedan: Jul 17, 2006 | Jag har ju en DT50MX -91 så jag åkte hem (bor på landet) och ställde den i garaget hos en kompis.. Polisen har inte brytt sig om mig även fast dom borde känna igen mej  |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-14, 19:14 | #67 |
Lille_Z Medlem

Medlem sedan: Apr 28, 2006 | Öppnar nu dena tråd för att vata va ni brukar göra för att underhålla er typ! Där ja bor fins det en husvagns parkering av grus & gräs. När det har regnat ä de skit kul att drifta runt där på 1an & 2an. Har varit nära på att vurpa ett par gånger men dä ä sånt man får ta när man har kul på sånt sätt, har inte gjort dä än, men ja har ju 2 år kvar! |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-14, 20:54 | #68 |
DracRR Medlem

Medlem sedan: May 26, 2006 | "Jag har ju en DT50MX -91 så jag åkte hem (bor på landet) och ställde den i garaget hos en kompis.. Polisen har inte brytt sig om mig även fast dom borde känna igen mej"
Det spelar ingen roll? Jag pratade med en polis igår på skolan. Han skulle kolla en epa (lol). jag frågade honom om de brukade köra efter trimmade mopeder. då svarade han ja ibland men ifall de kör ifrån oss så skiter vi i dem för vill ej ha en 15 årings liv på samvetet, då han kanske kör ihjäl sig.
Jag frågade också när en trimmad/otrimmad EU-Moped kör ifrån polisen så kan de ej göra något pga att de måste vara säkra på vem som framförde mopeden just då! |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-14, 22:07 | #69 |
JohnVanB Moderator

Medlem sedan: Apr 22, 2005 | Beror på vad just den polisen åt till frukost....det där är olika beroende på vilken polis man snackar med........
/ JohnVanB |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-16, 02:17 | #70 |
adde_90 Medlem

Medlem sedan: Jan 31, 2006 | haha:D men ida så var vi i stan:S min går i 65 och mina 2 polares göra 120-130 en aerox och en gilera:D och vi kör förbi en mc polis:S gissa de drar iväg men polisen böjar jaga mej:D och kör in en skoog men ett jättestort dike sen kommerpolisen och rammlar i diket med hela mc över sig haha så jävla kuul var det:D han bara din jääävel:D hahahahahahah |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-18, 21:49 | #71 |
Yamati Medlem

Medlem sedan: Sep 18, 2006 | Idag när ja o adde va ute så körde vi före en buss i ca 20 km/h för att reta den o sen när vi kom på vägen så låte adde den köra för bi han o sen när vi åkta bakom den så skulle adde köra för bi han så åkte bussen sicksack och låtte inte adde köra för bi dom va uppe i 60 - 70 km/h när adde tillslut körde på högern stannade bussen och det var en fet tjej som kom ut och försökte springa ifatt oss..!! o sen var vi typ 50m därifrån så flabbade vi s**t mkt haha |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-18, 22:00 | #72 |
adde_90 Medlem

Medlem sedan: Jan 31, 2006 | Haha Yamati du har så rätt:D:D Men du vet vi ligger bakom bussen typ och kör i 20 typ p åen 50 väg för att slöa ner bussen och den kvinnan är galen och vill kör ap åmej så jag låter henne kör aom men sen jag drar ikapp henne och är uup i ca 65-75 som Yamati så ligger vi jämsides och hon drar öve rhela filen och vill köra på mej så jag bormar och hon åker näåstan in i räcket sen jag drar på 2 filen så drar hon dit och bromasar hela min väög och öppnar dörren och springer efter meh hahaha jag bara drar jag kör 0-30 på 3 sek så jag drog ivög som fan hon bara skrattade och jag ställde mej upp på moppen med benen på sätet och pekade fuck you när jag körde förbi hahahah hn var så jävla lack haahaha:D så kul när man har trimmat:D |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-18, 22:14 | #73 |
_sandberg_ Medlem

Medlem sedan: Mar 11, 2006 | Jag fattar inte var alla punker har tagit vägen, är det bara jag som inte kan se dem på min dator, eller kan ni verkligen inte använda punkter? Man tappar andan bara av att tänka på att läsa det högt.  Säg att jag är en surgubbe om ni vill men nu är jag trött på det här!
- Inlägget ändrat 2006-09-18, 22:16 av _sandberg_ |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-18, 22:20 | #74 |
KeeW@yBoy Medlem

Medlem sedan: Jul 02, 2006 | haha, var är sammanhanger!?? lol va vissa har dålig svenska på detta forum! ibland orkar man inte ens läsa vissa inlägg... |
| | |
| |
 |  |
| 2006-09-18, 22:24 | #75 |
Fs1_Dude Medlem

Medlem sedan: Jul 17, 2006 | Ofta att man orkar klaga på "inkorrekt" svenska på ett MOPPEforum (inte SVENSKAforum)..LOL  ..hehe..(skojja) |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
|
|
Du är här: Forumstart » Övrigt Roliga historier! 1 2 [3] 4 5 6 7 |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Övrigt) |
« Tillbaks till föregående sida |