|
| keeway focus hittar ej säljare | | |  |  | | 2006-05-11, 02:09 | #1 | LEJONN Nykomling

Medlem sedan: May 07, 2006 | hejsan alla , jag undrade ifall det var nån som kunde hjälpa mig att hitta ett företag som säljer nya Keeway Focus i färgen röd , helts i östergötland kommunen eller nära här omkring. Har letat som en tok och bara hittat säljare typ uppe i kiruna och som bara haft den i färgen svart , dessutom är det svårt att skriva ett avbetlanings papper när man bor i östergötland :/
Ingen som vet hur man kan för enkla detta ? jag orkar inte vänta tills mina 2 löner kommer och då är troligtvis keeway focus i färg röd borta för evigt :( och ännu en moppe lös sommar
snälla , nån som snällt kan hjälpa mig med detta? nån form av belöning får väl utges i värsta fall :p , jag jobbar från kl 9 till kl 12 på natten , därför så lite tid att kolla runt på internet , har ringt min lokala moppe handlare och han kan inte ta hem någon keeway focus heller...
Tack på förhand
Mvh Tony | | | | | |  |  | | 2006-05-11, 17:55 | #2 | borka82 Nykomling
Medlem sedan: Apr 26, 2006 | om du går in på www.motorimporten.com så kan du kolla vart det finns butiker. det finns 4 butiker i östbergötland. | | | | | |  |  | | 2006-05-11, 19:25 | #3 | manno_vaddo Avstängd | har en keeway 06 me effekt rör te salut adda min msn Greddy_nismo@hotmail.com om du vill veta mer | | | | | |  |  | | 2006-05-11, 23:47 | #4 | Nobber Medlem

Medlem sedan: Oct 03, 2005 | Vet att det finns en hel del Åf i Örebro om det kan vara till nån hjälp
Annars som borka82 sa, "www" | | | | | |  |  | | Reklam: | BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|