|
| Uthyrning av hoj | | |  |  | | 2006-05-09, 21:42 | #1 | buba Moderator

Nu är det så att jag ska göra upp för behörighet A1 den 18 maj..
Jag har en Yamaha DT 125R från 1989, den är reggad med 12 Kw, och max är ju 11.. så jag får inte köra med den när jag kör upp, och man måste ju ha reg. beviset med sig..
Så nu undrar jag om någon har ett tips hur jag ska göra.. Jag vill inte besikta om hojen, det hinner jag inte..
Eller om det kanske är någon i närheten av Nyköping / Södertälje som kan tänka sig att låna ut sin 125:a för en tusenlapp en dag? 
Isåfall, hör av er till mig antingen här på forumet, skicka PM eller mail.. Skriv isåfall ett telefonnummer så ringer jag er..
Även om ni vet någon som hyr ut hojar, så hör av er!
P.S Det ska helst vara en crosshoj, märke är oväsentligt..D.S
//Buba
- Inlägget ändrat 2006-05-09, 21:42 av buba | | | | | |  |  | | 2007-10-20, 12:45 | #2 | AndersCo Nykomling
Medlem sedan: Oct 20, 2007 | Hej vill bara fräscha upp denna tråden lite.
Är det någon som känner till nåt företag där man kan hyra en MC för en vecka. Helst i götaland. Eller är inte detta längre praktiskt möjligt p.g.a. försäkringspremierna?? | | | | | |  |  | | 2007-10-20, 18:54 | #3 | JohnVanB Moderator

Jag skrev in : 'Hyra mc' i fönstret på google och fann detta: http://www.google.se/search?sourceid=navclient&...
/ JohnVanB | | | | | |  |  | | Reklam: | STOP1 STOP1 säljer däck och fälgar till personbilar, SUV, vans, lätta lastbilar och motorcyklar. Marknadsför enbart kvalitetsprodukter från kända tillverkar... | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Öppet MC-forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Öppet MC-forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|