|
| vad ska jag köpa för hoj? | | |  |  | | 2006-02-19, 15:22 | #1 | isse_ Nykomling
Medlem sedan: Feb 19, 2006 | Hej! jag är en kille på 20 år ska köpa mitt första hoj men jag vet inte vad jag ska köpa och skulle vara tacksam om någon gav mig lite tips. jag är en kort person ca 1,70 lång och funderar på att köpa en bra billig hoj ska kosta helst under 30 000. helst inte extrem stor. jag har funderat på några faktisk t ex. Aprilia RS250 och Kawasaki zzr 600. | | | | | |  |  | | 2006-03-11, 14:30 | #2 | King of Thieves Medlem
Medlem sedan: May 05, 2005 | Vad du ska köpa för hoj beror helt på vilken klass (typ) av MC du är intresserad av, av det du har skrivit så verkar det dom du är lagd åt "Plastraket" hållet :-)
Jag kan i så fall rekomendera Kawasaki GPZ 4/500S den går som bara ... och är billig att försäkra (just med tanke på att du är 20 år bara.
Betänk också att 400cc är dom billigaste hojarna att försäkra. | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa MC) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|