|
|
|
| elschema | | |  |  | | 2005-12-23, 19:07 | #1 | kaoz Nykomling
Medlem sedan: Dec 23, 2005 | Är det någon som vet var man får tag på ett elschema till qingqi 125. Skulle byta försäkringsbolag så det blev ett glapp där jag inte hade någon försäkring då blev den självklart stulen men jag fick tillbaks den men dom hade förutom att dom bruttit sönder lås och så klippt av en massa kablar kollade med leverantören om dom hade dom ville att jag skulle skicka in alla nummer och så vidare då fick jag till svar att den var stulen tro fan det jag hade ju anmält den stulen men det hade ej raderats ännu efter att jag fick tillbaks den försökte förklara detta men den jag pratade med hade väl IQ FISKMÅS typ så nåt elschema fick jag ej har ju aldrig tidigare haft kåpan med framljusen borta så jag vet ej om det fattas något har fått igång den men fram och bakljus får jag ej igång det sitter som något relä precis under hastighetsmätaren det skall vara en kontakt med fyra stift men den är bort klippt så det är väl kanske den som har med ljuset att göra | | | | | |  |  | | Reklam: | Avantia Fritid Din MC butik. Stort sortiment av tillbehör & utrustning. Nu fraktifritt. Välkommen!
| Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Öppet MC-forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Öppet MC-forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|
|