Hur mycket skulle det kosta att utveckla ett program? |
 |  |
|
 |  |
|
 |  |
Idag 14:46 | #1 |
jacob123456 Medlem

Medlem sedan: Jul 10, 2006 | Hej, kära vänner, jag behöver era råd. Jag behöver göra en Windows-applikation för ett projekt. Hur mycket skulle det kosta att utveckla en sådan applikation? Om jag behöver bearbeta data från en xml-fil. |
| |
|
 |  |
Idag 15:41 | #2 |
Asgard Nykomling
Medlem sedan: Jun 16, 2021 | Ärligt talat har du gett väldigt lite information. Ingen kommer att berätta priset direkt. Du måste läsa arbetsbeskrivningen i detalj, bedöma hela arbetets omfattning och först därefter ge dig ett pris för arbetet. Tyvärr har du inte lämnat någon arbetsbeskrivning. |
| |
|
 |  |
Idag 15:42 | #3 |
jacob123456 Medlem

Medlem sedan: Jul 10, 2006 | Ingen kommer att berätta om utvecklingskostnaden direkt. Du behöver först och främst en uppdragsbeskrivning. Jag förstår inte heller vad programvaran ska göra. Om du säger detta till chefen för programmeringsgruppen kommer ingen att bry sig om att utveckla det. |
| |
|
 |  |
Idag 15:43 | #4 |
Asgard Nykomling
Medlem sedan: Jun 16, 2021 | Du har inte förklarat vilka funktioner programmet ska ha efteråt; om du bara laddar in ett dokument och matar ut data från XML är det bokstavligen ett par timmars arbete. Men om det behövs mer komplexa funktioner tar naturligtvis programvaruutvecklingen längre tid och kostar mer. Ungefärlig kostnad för utveckling av programvara https://hqsoftwarelab.com/blog/how-much-does-it-cost-to-hire-developers/ beskrivs på denna webbplats. Utvecklingen av en skrivbordsapplikation anses vara en av de dyraste. |
| |
|
 |  |
Reklam: |
|
Du är här: Forumstart » Bilar » Teknik och mektips |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Teknik och mektips) |
« Tillbaks till föregående sida |