Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök mopedannonser
» Mopedhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Mopedtester
» Mopedforum
» Mopedlänkar
» Fotogalleriet
» Mopedfilmer
» Statistik: Mopedpriser

Övrigt
» Mopeddelar & tillbehör
» Mopedförsäkring
» Låna pengar
» Kalender moped

Insplanet - Jämför Mopedförsäkring

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Teknik och mektips
Bilder [på]
Helskärm [av]
Fler inställningar...

tips o hjälp om min mopedbil amica 3 hjul

2011-08-12, 23:37#1 
tomas86dd
Nykomling

hello sålde iväg min piaggio ape idag o i morgon kommer min amica dock lite ja måste fixa för de första vill ja fråga om de är någon som har problem o starta när den är varm ? de ska tydligen inte gå på den ja ska köpa så gärna ider om vad som kan va felet . sen backen måste man hålla i spaken när man ska backa är de svår fixat ? . sen så tänkte ja köpa ett 100cc för ja vill att den ska gå iaf 80km men så har ja läst på lite o de enda som kommer hända om ja köper ett 100cc är att den kanske kommer gå i 50km i timmen o varva skit mycket . så vad gör man mer finns de pluggar o varitor vikter man ska byta ? , sen om någon har snygga navelkapslar är de gärna intressant Mvh Tomas

2018-02-07, 06:20#2 
julnisse01
Nykomling

Hej Hur Lossar Eller Hur Får Man Av Fast Rostiga Skruvar För Att Demontera Och Byta Stator Generator Tändplattan i En Amica A50 Och Regulatorn Likriktaren Verkar Sitta Så Shjukt Hårt Att Det Är Lika Svårt Svårare Att Få Av Den Också Någån Knep Ska Jag Använda Special Kraft Luft Verktyg Typ En Air Hammer En Så Kallad Mejsel Hammare sats Eller Set Screw Grab Finns Typ inga Bra Skruv Mejslar Som Går Rakt igenom för Att Lossa Och Få AV At Ta Loss Alla Fast Rostade Skruvarna På Statorn i Min Amica A50 Snälla Hjälp Mej Någån Hälsningar Robin

Idag 04:24#3 
Bakagan
Medlem

At leje en bil giver billeje catania dig mulighed for ikke at være afhængig af nogen, styre din tid på en måde, der er praktisk for dig, uden at tilpasse dig tidsplaner og tidsplaner.

Reklam:
MyLoan - Jämför billån

Du är här: Forumstart » Mopeder » Teknik och mektips

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Teknik och mektips)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning pÃ¥ Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (2):
Till medlemslistan

MyLoan
Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Handla säkert  |    |  

Du är här: Startsida » Moped » Forumstart » Mopeder » Teknik och mektips