|
| Toningsfilm? | | |  |  | | 2008-09-14, 22:39 | #1 | DT_fixaren Medlem
Medlem sedan: Aug 28, 2007 | Hej..Jag tänkte höra om tips el råd angående toningsfilm...Jag tänkte börja tona bilrutorna på min pappas bil å tänkte höra om nån har något bra tips att ge för att de ska bli bra...Solarplexius är inget för mig...Och toningsspray har jag hör att de blir inge bra så då återstår solfilm....Spelar de nån roll vad toningsfilmen kostar?Det borde väl gå lika bra med toningsfilm från biltema??//alexander | | | | | |  |  | | 2008-09-15, 21:39 | #2 | 1:grade Medlem
Medlem sedan: Nov 11, 2005 | Börja med biltemas ifall du skulle misslyckas, då blir det ju inte så dyrt Anvisningar finns med när du köper filmen, men lite tips: Grovtrimma filmen. Var två när ni sätter upp filmen! Använd sprayflaska med såpvatten o spraya ordentligt på rutan efter nogran rengöring! Den skrapa som följer med är oftast kass. Försök att hitta en större. Arbeta från mitten av filmen mot utkanterna för att få bort alla luftblåsor. Rakbladskniv är bra när du skär bort överflödig film. | | | | | |  |  | | 2008-09-16, 15:42 | #3 | DT_fixaren Medlem
Medlem sedan: Aug 28, 2007 | Tack så¨hemsktmycket för tipset:):) | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Bilar » Teknik och mektips |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Teknik och mektips) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Nissan, Figaro
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT
- Volvo, V70 Classic 2,4
|