|
| Fiddyn går inte (stort problem) | | |  |  | | 2008-07-30, 18:46 | #1 | Seg moped Medlem

Medlem sedan: May 28, 2007 | Var ute o åkte och tänkte att jag skulle vända hem med fiddyn då den plötsligt dog så jag fick dra hem den för den vill inte starta... böt tändstiftet i den vilken fick den att starta men den går helt ojämnt och ifall du lägger i en växel dör den direkt, har rensat hela föggen o den får bensin, tändstiftet ser bra ut och har kollat och det e inget i röret, men den går ändå ojämnt och dör efter en stund, ifall du drar på gasen varvar den upp, sen sänker varven tills den dör och ifall choke e i går den inte alls.. vill jättegärna få igånd den så snabbt som möjligt, siktar på en vecka hehehe misstänker dock att det e nåt med luften i den som e fel för bränsle får den men jag hittar inte problemet. | | | | | |  |  | | 2008-07-31, 19:12 | #2 | Seg moped Medlem

Medlem sedan: May 28, 2007 | Tänkte bara säga att jag inte behöver hjälp med detta ämne längre PG.A att jag hittade felet, så en moderator kan mer n gärna låsa tråden... men ifall nån sett detta kan jag säga ifall fiddyn går såhär kan det vara samma fel som jag hade, tändplattan var lös | | | | | |  |  | | Reklam: | Superbike Göteborg Vi säljer Suzuki och KTM till mycket bra priser! Välkomna! | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Teknik och mektips |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Teknik och mektips) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|