|
| Stark moped | | |  |  | | 2008-07-27, 21:46 | #1 | ztrindberg Nykomling
Någon som vet vilken moped som har den STARKASTE 4 takts-motorn?
Jag är inte ute efter någon hastighet utan bara en stark moped, otrimmad.
Lifan 302 har jag tittat på. är den bland dom starkare? Gillar modellen nämligen.
Ingen "crossmoped" utan scooter eller Lifan 302. | | | | | |  |  | | 2008-07-28, 20:11 | #2 | ztrindberg Nykomling
Medlem sedan: Jul 27, 2008 | Ingen som vet? | | | | | |  |  | | 2008-07-29, 06:50 | #3 | T.B. Moderator

Medlem sedan: May 27, 2005 | Mitt förslag är att du införskaffar en scooter med manuell växling. Byt framdrevet till ett så litet som det bara finns och går, byt bakdrevet till ett så stort det bara finns och går. Jag lovar att du kommer att få en otroligt stark moped och då hastigheten inte är viktigt så kommer du säkerligen bli nöjd. Detta var nu lite halvironiskt om än sant.
Du verkar ha siktet inställt på Lifan 302. Den är säkerligen inte helt klen så varför inte införskaffa en sådan? | | | | | |  |  | | 2008-07-30, 11:07 | #4 | ztrindberg Nykomling
Jo har tänkt på att dreva. Tänkte bara mer på om det fanns någon speciell modell som var väldigt stark.
Men ska nog satsa på en lifan 302, det verkar ju vara en moppe i min stil.
Kan ju alltid dreva om den som sagt.
Och faktiskt är det så att hastigheten inte är så viktig.........så länge den går över 45....
- Inlägget ändrat 2008-07-30, 11:09 av ztrindberg | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|