|
| Villken kabel ska jag klippa i min cdi. | | |  |  | | 2008-07-12, 17:27 | #1 | mic-ech Medlem

Medlem sedan: Jun 11, 2008 | hej jag har en Qingqi En TMS Z2 och jag hörde att man kunde klippa en sladd i cdin så skulle det gå lite snabbare.Men jag vet inte villken sladd jag ska klippa så hära ser min cdi ut.http://www.webcar2000.com/countries/sweden/forum/topic_14249_moped.phtml?highlight=tms
Scrolla ner | | | | | |  |  | | 2008-07-14, 14:56 | #2 | simon_425 Medlem

Medlem sedan: Mar 09, 2007 | jag lovar inget. men det är med största säkerhet den röda som sitter i en ögla, så är det både på baotan iaf. om det nu skulle vara fel är det bara att skarva ihop kabeln igen.
EDIT:
kollade igenom FAQ där står det klart och tydligt att det är den öglan, men den skulle vara blå. detta är dock skrivet 2005 så dom har bara bytt färg på kabeln.
- Inlägget ändrat 2008-07-14, 15:00 av simon_425 | | | | | |  |  | | Reklam: | Stibix Säljer motorcyklar, mopeder och tillbehör såsom däck, glasögon, hjälmar, kläder och annat. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Qingqi forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Qingqi forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|