|
| Välja mellan beta,dt50r eller Derbi senda. | | |  |  | | 2008-06-27, 23:31 | #1 | Vire Medlem

Medlem sedan: May 18, 2007 | Tjena har tänk och köpa crossmoppe o har tittat på 3 olika märken. 1.Beta rr50 2.dt50r -04 uppåt 3.Derbi senda
Vore sjysst om ni kunde dra lite för och nackdelar,självklart ska det trimmas och så men vilken e bäst? har ju tänk att köra i trappor o hoppa och leka lite, har en ludix som gör 90-95 så jag vill ju ha en som kan mäta sig med den. 15-16000 får det kosta inklusive trimm. | | | | | |  |  | | 2008-06-28, 00:52 | #2 | str4nd__ Moderator

Medlem sedan: Apr 11, 2006 | tror du får upp sendan i högst hastighet, fast den blir vanligare och vanligare , så jag skulle nog satsa på en beta tror jag , tycker inte om dt'ns utseende så mycket så naae. | | | | | |  |  | | Reklam: | Clas Ohlson Tillbehör och reservdelar för bland annat motorcykel och moped samt bil och husvagn. Även bilvårdsprodukter och liknande. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|