|
| Köpa begagnad bensinsnål kombi | | |  |  | | 2008-06-27, 18:27 | #1 | minibulle Nykomling
Medlem sedan: Jun 27, 2008 | Hej alla! Kan inte mycket om bilar men ska köpa bil till hösten. Jag vill ha en bensinsnål kombi som inte är äldre än -02 och får inte kosta mer än max 150 000 kr. Gärna ner mot 100 000 kr. Dessa modeller har jag kikat lite på: Opel astra Opel vectra Skoda fabia Skoda octavia Toyota corolla Toyota avensis Volkswagen golf Volvo V50 Några tips och kommentarer? Tack på förhand! | | | | | |  |  | | 2008-06-29, 13:28 | #2 | soul Moderator
Medlem sedan: Oct 30, 2006 | Var själv inne på att köpa en astra kombi men det blev inte så, men jag provkörde en iaf och den var helt ok att köra.
Med volvon kommer du nog inte i närheten av samma bensinförbrukning.
Ta en tur runt och provkör alla alternativen och se vilken du trivs bäst med. | | | | | |  |  | | Reklam: | Bythjul.com Bythjul.com säljer däck, fälgar och tillbehör via nätet. I nätbutiken kan man enkelt få reda på vilka däck och fälgar som passar på sin bil via en uni... | Du är här: Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa bil) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Seat, Cordoba Vario 1.6 SX
- Volvo, xc70
- Volvo, 940 Turbo
- Volkswagen, Caravelle Coach
- Ford, Mustang V8 302, aut
- Hyundai, Santa Fe 2.7
- Volkswagen, Passat
- Volvo, 2,5T AWD Business++
- Audi, A6