Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök mopedannonser
» Mopedhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Mopedtester
» Mopedforum
» Mopedlänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Mopedpriser

Övrigt
» Mopeddelar & tillbehör
» Mopedförsäkring
» Låna pengar
» Kalender moped

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Sälja och köpa moped
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

Frågetecken och råd kring inköp av eu moped!

2008-06-24, 21:01#1 
el22fn
Nykomling

Hej! Är ny här på forumet. Jag ska införskaffa mig en eu moped för att ha till pendling till och från jobbet. Har kikat runt på alla möjliga sajter och fastnat för följande mopeder:

Nr 1: Nordica m1 på dinhoj, fördelen med denna mopeden är att service intervallen är längre än många konkurrenter, annars en standard moped utan tillbehör.
Nr 2: Masaru classic, säljs i Malmö, mycket tillbehör ingår i priset och snygg design.
Nr 3: Fighter som säljs på mopedbutiken.com, den som jag personligen tycker är snyggast men har läst en del klagomål kring butiken mopedbutiken.com. Någon med erfarenheter? Någon som vet om man måste serva deras mopeder hos dem för att behålla garantin( har fått det intrycket när jag googlat på företaget).
Nr 4: Iwin gt1 hos swebike, 1000 kr dyrare men försäljare finns i närheten... Jag är oerhört tacksam för era synpunkter angående mopederna och företagen som säljer dem.

Mvh Emil

Reklam:
Besök StibixStibix
Säljer motorcyklar, mopeder och tillbehör såsom däck, glasögon, hjälmar, kläder och annat.

Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (7):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Moped » Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped