|
| Läcker olja från variatorn. Snabba svar tack! | | |  |  | | 2008-06-23, 10:13 | #1 | martincoool Nykomling
Medlem sedan: May 30, 2008 | Det är så att det läcker längst bak på variatorn. Där man fyller på ungefär. Jag har kört utan packning till den stora kåpan om det har gjort nått? kanske 100 mil. Och den startar inte heller, känns som den inte får nån gnista men den får gnista på stiftet, Skulle vara glad för snabba svar. Tack på förhand! | | | | | |  |  | | 2008-07-23, 10:45 | #2 | moppefrälst Medlem

Medlem sedan: Feb 21, 2007 | Menar du att oljan läcker ut vid nån skruvskalle eller hur avluftningen på huset? Om det är alldeles kladdigt inne i huset när du tar bort kick-kåpan så kan det vara packboxen till vevhuset som är otät.
Att den inte startar får du titta i FAQ om, står hyllmeter om sånt
| | | | | |  |  | | 2008-07-24, 21:39 | #3 | martincoool Nykomling
Medlem sedan: May 30, 2008 | Asså jag har hittat felet på oljan, men när jag kickar så fastnar kicken, så om man drar tillbaka den med fläkten går det kicka men sen kickar man igen så fastnar den vad är det för fel? | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Qingqi forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Qingqi forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|