|
| allt om benalli | | |  |  | | 2008-05-28, 23:00 | #1 | hilip Medlem
Medlem sedan: Jan 19, 2008 | tja!!! Kollade litte runt o såg att det fanns ingen benalli forum ^^
Så har kan alla som har fråger o svar vara med ^^ ______________________________________________________________
Tja jag har en benalli k2 som är 00:a Jag undrar är benalli 2-taks eller 4-taks moped?! Jag undrar för jag var o kolla på min olja och den var röd alltså röd färgad.... mest är jag van att 2-taks oljer är blå färgade.... ^^
Så vad är benalli för takt moped? Jag tror sj att det är 2-taks moppe men att vara säker så frågar jag er
Olja..... Sj tror jag att det spelar ingen så stor roll för 2 taks oljer villcken färg de har eller!?
| | | | | |  |  | | 2008-08-26, 00:25 | #2 | hilip Medlem
Medlem sedan: Jan 19, 2008 | Tja jag undrar hur snabbt kommer det att gå om man har
dragen V ring trim- rör 4-5 g vikter sport filer störe munstycke
+ att min moppe går i 80km/h redan 
| | | | | |  |  | | 2008-08-26, 06:23 | #3 | mcrj Medlem

Färgen har ingen betydelse men bör vara syntetisk.
- Inlägget ändrat 2008-08-26, 06:25 av mcrj | | | | | |  |  | | 2008-08-26, 14:10 | #4 | Oscha Medlem

Medlem sedan: Aug 15, 2006 | Som sagt, det är en 2-takt. Dessutom heter den inte Benalli utan Benelli.
//Oscha | | | | | |  |  | | Reklam: | BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... | Du är här: Forumstart » Mopeder » Italienska scooters & mopeder |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Italienska scooters & mopeder) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|