|
| Min SR50 DîTech; Langa kommentar Plis! | | |  |  | | 2008-05-08, 08:52 | #1 | Santri Nykomling
Medlem sedan: Apr 27, 2008 | Tja! Santri här. Tänkte visa lite bilder på min Sr50 DîTech, bara me köpstyling nu hittils och dragen V-ring. Den toppar som mest 80 LOL, me dragen V-ring, ska fixa Gameboytrimmet snart ska bara samla ihop tillräckligt me cash; det blir någon gång under juni månad. Om någon månad ska jag köpa Stage6 rör, vilket som, antingen Pro Replica eller R1200 aja här är bilderna:
Snett framifrån, Här ser man min polares uråldriga Sundiro FZQT50 eller va den heter :D

Ovansett framifrån

Snett framifrån igen..

Sidan så man ser däckfärgen 

Tack för hjälpen T.B!!
- Inlägget ändrat 2008-05-08, 15:21 av Santri | | | | | |  |  | | 2008-05-08, 11:31 | #2 | T.B. Moderator

Medlem sedan: May 27, 2005 | Detta är ett mycket bra alternativ: Citat:
webmaster : Så här gör du: 1. Klicka på länken "Visa dina fotoalbum" ovanför "Förhandsgranska" 2. Skapa ett nytt fotoalbum och ladda upp bilder, eller välj ett av dina existerande fotoalbum 3. Under varje bild som du laddat upp finns en länk till den bilden - Kopiera och klistra in den länken i ditt inlägg 4. Markera länken och klicka sedan på bildlänks-knappen (längst till höger av kodknapparna)
Du kan också använda bildlänks-knappen på en bild som du laddat upp på någon annan server, t.ex. imageshack.us
--- Anledningen till detta nya är dels att kunna ha med många bilder i samma inlägg och dessutom att man ska kunna hitta alla uppladdade bilder i fotogalleriet. | |  | | | |  |  | | 2008-05-16, 22:10 | #3 | Jar3lov Nykomling
Medlem sedan: May 13, 2008 | ser inte lätt ut att stunta med haha xD du ska inte snygga upp den | | | | | |  |  | | 2008-05-18, 16:23 | #4 | Sogat_ Medlem

Medlem sedan: Jun 13, 2007 | ser bra ut, men sätt inte dekaler överallt, dessutom lockar "stage6" dekarler till sig snutar... | | | | | |  |  | | 2008-05-24, 18:33 | #5 | Santri Nykomling
Medlem sedan: Apr 27, 2008 | Har tagit bort alla dekalr nu förutom 1 på kåpan på styret, det sitter en liten Stage6 logga där, så nu är den clean, men tack! :D | | | | | |  |  | | 2008-05-24, 18:34 | #6 | Santri Nykomling
Medlem sedan: Apr 27, 2008 | Har tagit bort alla dekalr nu förutom 1 på kåpan på styret, det sitter en liten Stage6 logga där, så nu är den clean, men tack! :D | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Showroom: Besökarnas mopedbilder |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Showroom: Besökarnas mopedbilder) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|