|
| Vätskeproblem med batteriet! | | |  |  | | 2008-04-30, 08:45 | #1 | AudiRS6 Moderator

Skulle sätta i mitt bilbatteri i sommarbilen idag som stått under laddning senaste månaden. För en månad sedan då jag startade laddningen så var vätskenivån mkt bra, helt i linje med vad det ska vara för batteriet. Idag, dock, så skulle jag bara kolla nivåerna en sista gång efter jag hade tagit batteriet från laddaren. Till min förvåning var det helt tomt i varje behållare! Har batteriet tagit skada av detta? Har inte kollat nivåerna de sista veckorna och det kan ha varit tomt under en längre period. Eller är det bara att hälla på batterivatten och hoppas på det bästa?
/Audi | | | | | |  |  | | Reklam: | Bythjul.com Bythjul.com säljer däck, fälgar och tillbehör via nätet. I nätbutiken kan man enkelt få reda på vilka däck och fälgar som passar på sin bil via en uni... | Du är här: Forumstart » Bilar » Bilstereo och elektronik |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Bilstereo och elektronik) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Volkswagen, Jetta
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT
- Volvo, V70 Classic 2,4
|