|
| Derbi drd racing sm 08 | | |  |  | | 2008-04-23, 13:37 | #1 | jumojn Nykomling
Medlem sedan: Apr 23, 2008 | Tja. Har nogon annan här på forumet fått en derbi drd racing sm där vid februari och mars?. För nu är det så att min RAM har börjat rostat och jag ringde till importören och de sade att jag skall för moppen dit. Sedan sa dem att troligt vis så har det hänt att flere mopeder har fått samma fel eller kommer att få samma fel så nu ska de byta ut ramen på min derbi . Skriv gärna om ni har fått samma problem. Vet inte om det är så stor skillnad för jag bor i finland men de är ju ändå samma moppe bara att andra lackade kåpor i sverige.
Oskar Finland | | | | | |  |  | | 2008-04-24, 21:42 | #2 | hence Medlem

Medlem sedan: Oct 21, 2007 | ehm, findus.. Du har väl inte en -08? | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Derbi & Rieju forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|