|
| Peugeot speedfight 2 bra moppe? | | |  |  | | 2008-04-06, 12:41 | #1 | Peppar Nykomling
Medlem sedan: Apr 06, 2008 | Hej ska snart köpa min första moped och vet inte så mkt om moppar. Har kollat runt lite och sett en speedfight 2 och tyckte den såg bra ut ... är dem det? Om ni har tips på bättre moppar säg vilka !
- Inlägget ändrat 2008-04-06, 13:36 av Peppar | | | | | |  |  | | 2008-04-06, 23:02 | #2 | Derbifreak Medlem

Medlem sedan: Nov 18, 2007 | Om du är sugen på scooter kan jag rekommendera starkt peugeot speedfight 2. Även Yamaha Aerox är en bra och fin scooter. Det finns ju massor, men det är nog dom som jag skule rekommendera. 
// Df | | | | | |  |  | | 2008-04-07, 00:43 | #3 | simon_425 Medlem

Medlem sedan: Mar 09, 2007 | kör på en speedfight! dom e snygga och goa att köra | | | | | |  |  | | 2008-04-07, 15:03 | #4 | Hazel-nut Medlem

Medlem sedan: Sep 17, 2006 | Hm.. jag skulle hellre ha tagit en Yamaha Aerox. Har själv haft en speedfight2 så jag talar med erfarenhet . Nå t.ex. så är minarelli motorn ( som sitter på aerox ) mer trimvänlig, inte för att jag vet om du vill/får trimma men ändå. Sen har ju Speedfighten den där j*kla single arm gaffeln , den är egentligen ganska dålig och håller inte att man aktivt stuntar . En annan sak är att jag tycker Speedfight2, speciellt den vätskekylda modellen, är en aning för tung i fronten vilket gör det svårare att köra på bakhjulet än med en Aerox . Men detta är alltså mina egna åsikter. Har själv inget emot Speedfightens utseende utan ja tycker faktiskt den är riktigt het . Och det finns många moddade Speedfight´s som slår dom flesta moddade Aeroxarna angående utseende .
Ha de gött!
//Hazel-nut | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|