Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök mopedannonser
» Mopedhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Mopedtester
» Mopedforum
» Mopedlänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Mopedpriser

Övrigt
» Mopeddelar & tillbehör
» Mopedförsäkring
» Låna pengar
» Kalender moped

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Sälja och köpa moped
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

Peugeot speedfight 2 bra moppe?

2008-04-06, 12:41#1 
Peppar
Nykomling

Hej ska snart köpa min första moped och vet inte så mkt om moppar. Har kollat runt lite och sett en speedfight 2 och tyckte den såg bra ut ... är dem det?
Om ni har tips på bättre moppar säg vilka !

- Inlägget ändrat 2008-04-06, 13:36 av Peppar

2008-04-06, 23:02#2 
Derbifreak
Medlem

Om du är sugen på scooter kan jag rekommendera starkt peugeot speedfight 2. Även Yamaha Aerox är en bra och fin scooter. Det finns ju massor, men det är nog dom som jag skule rekommendera. happy

// Df

2008-04-07, 00:43#3 
simon_425
Medlem

kör på en speedfight! dom e snygga och goa att köragrin

2008-04-07, 15:03#4 
Hazel-nut
Medlem

Hm.. jag skulle hellre ha tagit en Yamaha Aerox. Har själv haft en speedfight2 så jag talar med erfarenhethappy. Nå t.ex. så är minarelli motorn ( som sitter på aerox ) mer trimvänlig, inte för att jag vet om du vill/får trimma men ändå. Sen har ju Speedfighten den där j*kla single arm gaffelntounge, den är egentligen ganska dålig och håller inte att man aktivt stuntarsad. En annan sak är att jag tycker Speedfight2, speciellt den vätskekylda modellen, är en aning för tung i fronten vilket gör det svårare att köra på bakhjulet än med en Aeroxwink. Men detta är alltså mina egna åsikter. Har själv inget emot Speedfightens utseende utan ja tycker faktiskt den är riktigt hetlove. Och det finns många moddade Speedfight´s som slår dom flesta moddade Aeroxarna angående utseendewink.

Ha de gött!

//Hazel-nut

Reklam:
Besök TrendimportTrendimport
Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus.

Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (7):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Moped » Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped