|
| moppen har tappat ca 15 km/h | | |  |  | | 2005-08-27, 21:25 | #1 | Flygare Medlem
Medlem sedan: Aug 04, 2005 | Hej igår när jag skulle hem ifrån jobbet så regnade det som bara den och blåste mot vind så det gick tungt helt plödsligt så började den att rycka och gå sämre jag upplevde att det var tänd störningar en stund senare så svarade den dåligt på gaspådrag nu kändes det som om den fick fel bränsle blandning oxå jag kunde inte bli klok på om det var för rik eller mager blandning nåväl jag kom hem i allafall in i garaget och ut med filtret det var inte speciellt blött upp med cdi box men där var det snus tort skumt!!!!!!!!!
nåväl moppen fick stå kvar och torka upp till idag så ut och prova men den gick fortfarande dåligt jag hadde tappat ca 15 km/h surt värre särskilt då jag fyller år i dag
nå nu i kväll fick jag lite tid över så på moppen ut med förgasaren upp med trottel locket och där finns det vatten!!!!! vad nu det skall inte vara vatten här nå till att torka bort det och ut o prova men nej lika dåligt tänk tänk !!!! ide!! kolla egr ventil eller vad det nu är och vad finnns det nu där jo ett spruket membran ah nu liknar det nått så jag satte ihop och nöp av slangen med en strippa och ut o prova och sedär där var mina 15 km/h
:-):-):-) | | | | | |  |  | | 2005-08-28, 12:01 | #2 | Hisingislandman Moderator

Medlem sedan: Jul 19, 2005 | Jösses , vad man får greja med dom.... | | | | | |  |  | | 2005-09-04, 17:38 | #3 | Dj-Bufffe Medlem

Medlem sedan: Jun 06, 2005 | Lustigt hur du har fått vatten där :D !!
// Mvh Dj-Bufffe | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Övriga asiatiska mopeder |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Övriga asiatiska mopeder) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|