|
| Munstyckeset | | |  |  | | 2008-04-01, 23:12 | #1 | Glennish Medlem

Medlem sedan: Aug 14, 2007 | Hejsan, Här är en länk på ett antal munstycken, http://startuning.se/default.asp?pages=products... men om man går längst ner på sidan finner man 5 olika munstyckesset, det kan ju vara vilket som helst, men vilket passar till min speedfight 2 Ac -07a ??(Orginalförgasare, vet dock ej vilken gänga :(...) Skulle va schysst om nån kunde hjälpa mig 
/ Glenn
- Inlägget ändrat 2008-04-01, 23:27 av Glennish | | | | | |  |  | | 2008-04-02, 17:32 | #2 | simon_425 Medlem

Medlem sedan: Mar 09, 2007 | böj dej ner och kika in till förgasaren, så står det nog på den vilket märke den har. använd det munstycket som passar det märket. sen använd peugeot forum! börjar bli dålig ordning här på forumet nu. | | | | | |  |  | | 2008-04-02, 23:18 | #3 | Glennish Medlem

Medlem sedan: Aug 14, 2007 | Säger som du sa, Böj DIG närmare och ta en titt vilket forum vi är inne på !! | | | | | |  |  | | 2008-04-03, 09:15 | #4 | Tompa_speedfight.. Nykomling

Medlem sedan: Jan 27, 2008 | Tjenare Glenn. Orginalförgasaren till speedfight 2 är av typen Gurtner. Tror dock inte att det finns ett munstycke sett till denna på startuning . Men om du vill kan jag kolla upp vart det finns att köpa
Edit: Jag tror simon menar att du ska posta i tråden Speedfight. MVH Tom Petersson
- Inlägget ändrat 2008-04-03, 09:18 av Tompa_speedfight2 | | | | | |  |  | | 2008-04-03, 15:41 | #5 | Glennish Medlem

Medlem sedan: Aug 14, 2007 | Ah tack , men bara om de inte gör dig besväret att kolla upp de =)
Haha ok , men då får han ju säga de | | | | | |  |  | | 2008-04-03, 20:31 | #6 | PowerSlave Medlem

| böj dej ner och kika in till förgasaren, så står det nog på den vilket märke den har. använd det munstycket som passar det märket. sen använd peugeot forum! börjar bli dålig ordning här på forumet nu. |
tycker det blir mycket påhopp, låt moderatorerna sköta det. Men om du måste säga till dom försök vara lite trevligare då...
(jag tycker det är bra ordning på detta forumet,ett o annat misstag blir det ibland )
mvh | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Peugeot forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Peugeot forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|