| GBG te Smögen med övernattnig über cruzzing 08 |
| |
 |  |
| 2008-03-23, 11:39 | #1 |
pmx_naked Nykomling
Medlem sedan: Dec 14, 2006 | Tjena, Detta är en tanke som slog mig. Att i sommar åka från Göteborg upp till Smögen och Tälta, Festa, Åka moppe m.m.
Vi kommer även att stanna på lite olika ställen på väg dit.
Aktuella Just nu beroende på vilken väg vi ska ta: Väg1 dvs. över Orust och Tjörn. Kungälv Stenungsund Orust Uddevalla Munkedal Smögen. (KANSKE ÄVEN LYSEKIL PÅVÄGEN
väg beskrivning :: http://kartor.eniro.se/query?&what=r...st&nohiw... y=1
Hastighet: ca 40/60 så att originalerna hänger med Datum: Slutet av Juni.
Dom som anmält sig än så länge:
Aerox_ante + ev polare Winner Burzvik betaboy92 seiZure (kommer i smögen med polare EV.)
uppdateras Ibland.
Skulle vart jätte bra om ni skrev vad ni ska åka upp dit med. Namn: (bra att veta) Snabbhet/ Cc: Modell: m.m. Om ni tycker detta verkar vara intressant så Skriv i tråden eller Pm:a mig söker sponsor förfullt!
TÄVLING:
Gör gärna ett bidrag till reklam framsida (flygblad) som man kan sätta upp i GBG och de städer vi kommer passera....Vinnarens bidrag kommer pryda många gator i sverige (bohus) x)
Skicka ditt bidrag via PM till mig -------------------------------------------------------------------------------
vill ha förslag på vart man kan åka sevärdigheter OSV. öppen för förslag ! kontakta mig via PM !
Over and Out from GBG
Honka på!! GBG te Smögen Über Cruzzing http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=9737... Gasa te de rasar! |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-23, 14:20 | #2 |
Kay_Aprilia SR50 Medlem

Medlem sedan: Aug 11, 2007 | Om ni åker så kanske ja kan hänga på. Ja har en peugeot vivacity-02 som gör cirka 70-80. Om ja får så hänger ja på.
//Kevin |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-23, 20:09 | #3 |
pmx_naked Nykomling
Medlem sedan: Dec 14, 2006 | KLART att du får det e 8 andra från moppenet som e intresserade med :D |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-23, 22:17 | #4 |
Kay_Aprilia SR50 Medlem

Medlem sedan: Aug 11, 2007 | Coolt Hoppas bara att du kan övertala morsan  Ja kanske kan få med mig några kompisar oxå. Vet du lite mer exakt när det blir?? |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-24, 11:12 | #5 |
pmx_naked Nykomling
Medlem sedan: Dec 14, 2006 | haha :P kan nu säga att det kommer va en vuxen där uppe xD min morsa kommer och tittar till ba x)
vi här även fixat ett ställe att vara på :D
mvh Ante |
| | |
| |
 |  |
| 2008-04-03, 12:04 | #6 |
Kay_Aprilia SR50 Medlem

Medlem sedan: Aug 11, 2007 | Låter skitbra men ja berätta för morsan å då vek hon sig dubbel av skratt å sa att det skulle ja inte. Men det skiter ja nästan i.... |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
|
|
Du är här: Forumstart » Mopeder » Klubbar & träffar |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Klubbar & träffar) |
« Tillbaks till föregående sida |