| Reiju RRX, samma som mrx ? |
| |
 |  |
| 2008-03-11, 22:01 | #1 |
meaNzick Medlem
Medlem sedan: Apr 15, 2007 | Tjena :D tänkte köpa en tnt kick nu å även en "växelpedal". Tnt båda två :) Men nu står det bara att den passar till drac och mrx i katalogen. Tror ni den passar till en rrx/sm 06 me ?Brorsan har en drac å hanns passade inte :( Å snälla, lägg inte in ämnet i allt om TNT för där får man ändå inga svar. DET ÄR INTE OM KICKEN JAG UNDRAR NGT OM EGENTLIGEN UTAN OM MOPEDENS FÄSSTE !!! sry caps men de behövs nog för att dom ska se de |
| | |
| |
 |  |
| 2008-04-07, 17:31 | #2 |
zalle Medlem
Medlem sedan: May 01, 2007 | ja jag tror att de passar, det är nästan exakt likadant på mrx o rrx. Men fråga din lokala återförsäljare. |
| | |
| |
 |  |
| 2008-04-07, 20:28 | #3 |
simon_425 Medlem

Medlem sedan: Mar 09, 2007 | de e ju samma motor och fästera e ju på motorn så de borde nog gå :P |
| | |
| |
 |  |
| 2008-04-20, 12:36 | #4 |
meaNzick Medlem
Medlem sedan: Apr 15, 2007 | återförsäljaren sa att den passade men de gjorde de ju :/ men den skrapar bort halva ramen varje gång jag kickar :( |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Derbi & Rieju forum) |
« Tillbaks till föregående sida |