|
| Pajero 87 bra köp??? Brister? offroad | | |  |  | | 2008-03-11, 11:35 | #1 | tjohoo Nykomling
Medlem sedan: Feb 23, 2008 | Hej har sett en pajero 87 för 9000 , den har rost runt hjullagren, på en del ställen rakt igenom. ( fråga här brevid- hur lagar man rosthål enklast? ) Den har gått mellan 20- 24000 annars verkar den helt ok, är det här ett bra köp? Hur går dessa fram i terräng, jag har en eländig backe, oplogad med mycket snö ( bor i norra sverige) som jag måste ta mig upp och ner i....samtidigt vill jag ha en hyfsad bekväm bil eftersom jag pendlar 4 mil om dagen. Hade en ford maverick som klarade backen hyfsat... men fastnade ett par gånger... Vad ska jag tänka på? Vad har den för brister som man bör kolla upp?
tacksam för sva.... | | | | | |  |  | | 2008-03-12, 12:36 | #2 | soul Moderator
Medlem sedan: Oct 30, 2006 | Rost lagar man genom att kapa bort rosten och svetsa dit frisk plåt, somliga spacklar men det löser inte rostproblemet då det kommer bli ett ännu större hål när plåten man har spacklat mot också har rostat bort.
Vet inte hur de går i teräng men ska du inte satsa lite mer pengar på en bil om du tänker pendla 4 mil om dagen med den? No offence men en pajero från -87 är nog inget under av tillförlitlighet ;) | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa bil) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Volkswagen, Jetta
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT
- Volvo, V70 Classic 2,4
|