| maxpro... e det skit lr okej? |
| |
 |  |
| Omröstning: |
maxpro eller inte?
| ja |  | 3 röster | (33.3%) | | nej |  | 6 röster | (66.7%) |
Totalt antal röster: 9 Omröstningen startade 2008-02-09 och avslutades 2008-02-19
|
| |
 |  |
| 2008-02-09, 00:00 | #1 |
ozein Nykomling
Medlem sedan: Feb 08, 2008 | hej. snart fyller jag 15:D men jag vet inte vad jag ska ha för moped? har tänkt på en blaster men dem e lite dyra och sen vet jag inte men jag tror att det är roligare med växlar? såg på en hemsisa en chingchong minicross för 4900kr (maxpro) http://www.motorevo.se/shop/maxpro-motard-50cc-...
vad tror ni om den? kostar ju typ inte e smula. sen 4 växlar och koppling att leka med :)
tack för alla svar :)
|
| | |
| |
 |  |
| 2008-02-09, 12:16 | #2 |
SiKmO Medlem
Medlem sedan: Aug 21, 2006 | om du ska trimma välj inte den dära, Du kommer bli stoppad av snuten många gånger med den dära, pga att den ser ut som en fiddy, men om du ska köra orginal, så kan det va coolt å ha en sån dära ;D. Men om ja skulle vart i dina skor så skulle ja satsa på en fräsh mt5a istället ^^ |
| | |
| |
 |  |
| 2008-02-09, 12:35 | #3 |
extreme_driver Medlem
Medlem sedan: Apr 18, 2006 | jag skulle faktiskt ha köpt en tror jag dom är coola, men ser jävligt töntigt ut om du kör i bara 45 med dom.. så trimma på som fan och byt till värre komponenter som håller, och dra åt alla bultar 1,2 gärna 3 gånger, sen kan de vara bra och svetsa lite förstärkningar på dämparfästen mm .. sen har du en cool, värsting för en billig slant
edit* asså du köper värre grejor från kvalitetsfiddys,
- Inlägget ändrat 2008-02-09, 12:36 av extreme_driver |
| | |
| |
 |  |
| 2008-02-09, 14:17 | #4 |
Erik_ Medlem
Medlem sedan: Nov 12, 2005 | Den kostar i princip ingenting, men så brukar man ju få ungefär vad man betalar för... Om den är lika "bra" som övriga kinagrejer jag har haft oturen att få reparera avråder jag starkt från att köpa den. |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
Clas Ohlson Tillbehör och reservdelar för bland annat motorcykel och moped samt bil och husvagn. Även bilvårdsprodukter och liknande. |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) |
« Tillbaks till föregående sida |