|
| Vilken ska jag välja? | | |  |  | | 2008-01-29, 22:11 | #1 | _hejsan_ Nykomling
Medlem sedan: Apr 06, 2007 | Hej! Jag vet att jag ska ha en baotian, men jag vet inte riktigt vilken, det är det som är problemet...  Jag ska mest ha den för att åka till träningen och till kompisar osv. Även fast det kommer att bli längre turer ibland .. Vilken tycker ni att jag ska välja, vilken tycker ni är bäst av modellerna? ' Tacksam för svar! | | | | | |  |  | | 2008-01-30, 07:41 | #2 | JohnVanB Moderator

Medlem sedan: Apr 22, 2005 | Jag skulle ha valt mellan Sprint eller Angel, fina moppar båda två, men kanske att Angel är lite mer stilren och smärt i formen.
Motormässigt är det ju samma driftsäkra 4-taktare... Bilder och data finns på: www.baotian.nu
/ JohnVanB | | | | | |  |  | | 2008-01-31, 15:39 | #3 | PowerSlave Medlem

Medlem sedan: Dec 03, 2006 | om du ska ha en baotian köp en angel i såfall den enda som ser bra ut
mvh | | | | | |  |  | | 2008-01-31, 16:51 | #4 | Samiir Medlem
Medlem sedan: Nov 25, 2007 | Ta en ghost dom e fina :D | | | | | |  |  | | Reklam: | BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|