| Derbi Xtreme Vs. Rieju Rrx [1] 2 |
| |
 |  |
| 2008-01-13, 21:52 | #1 |
Samuelsson93 Nykomling
Medlem sedan: Jan 13, 2008 | Hejsan detta är första gången jag skriver ett ämne det är så att jag är ny medlem. jag är 14 år men ska snart ha moped jag har letat grundligt på nätet efter moppar jag vill helst ha en cross och har hittat två alternativ tänkte eftersom jag är extrem nybörjare på mopeder att jag kunde få lite hjälp . jag har hittat två mopeder som jag verkligen vill ha kan jag få lite råd . Gärna av någon som äger en sådan här moped. främst ska jag åka till skolan men det är klart att jag vill leka lite med den också. troligen kommer jag vilja trixa lite smått med den typ stegra och så. trimmning är ett mycket svagt ord och om den ska trimmas ska den inte vrååltrimmas utan lite lätt ( typ till 60-75 km/h och lite bättre ax ocgh så så inget avancerat trimm jag kan tänka mig effekt och lite andra småsaker :p . men som sagt moppen ska va till 1,transport 2, enkla trix 3, utseende 4, möjligen trimmning
mina alternativ är : 1, Derbi Xtreme 04 svart har gått 49 mil 2, Rieju Rrx 06 svart hat gått 220 mil Båda mopederna säljs av en butik och derbin är nästan bara inkörd ;) Bägge kostar 18 000 vilken ska jag välja. tack på förhand alla moppekunniga , derbi och rieju ägare. |
| | |
| |
 |  |
| 2008-01-13, 21:55 | #2 |
tjorven22 Medlem
Medlem sedan: Jul 27, 2007 | riejun tkr jag :) mkt lätta att trimma. du bara pluggar ur orginal röret och så går den i 70 dom är väl inte super snygga orginal nån av dom men om du tar bort bögläppen och höjer den blir den very fin :) |
| | |
| |
 |  |
| 2008-01-13, 21:59 | #3 |
Samuelsson93 Nykomling
Medlem sedan: Jan 13, 2008 | Tack för svaret så du menar att man lätt kan göra riejun snyggare samt att den är mkt lätt att trimma :p ? |
| | |
| |
 |  |
| 2008-01-13, 22:01 | #4 |
vipersting Medlem