|
| fungerar inte efter cylinder byte | | |  |  | | 2007-11-22, 18:54 | #1 | speed_sigge Avstängd | har nu hämtat ut min 80cc men den passar inte bulten som håller i kolven passar bra, nu när ja tat bort den grejjen med massa nålar (vet inte om den behövs??) sen cylindern passa inte med hålen så jag och min far borrade nya hål i motorn sen när vi satt i hop allt går det jätte tungt att kicka vet nån vad som är felet och elstarten orkar inte utan bara står still :S | | | | | |  |  | | 2007-11-22, 19:28 | #2 | A-Traktor_killen Medlem

Medlem sedan: Feb 18, 2006 | Nållager kallas det då är väl nållagret för litet antagligen du ska absolut inte köra utan och vad exakt är det för hål ni borrat upp? edit du menar hålen i cylindern eller hur .
- Inlägget ändrat 2007-11-22, 19:29 av A-Traktor_killen | | | | | |  |  | | 2007-11-22, 20:20 | #3 | Vivacity-Robban Medlem

Medlem sedan: Jan 12, 2007 | det låter verkligen inte bra.. 80cc , till vad dör moppe? och det där med borningen s¨låter det fruktansvärt :S skrev lite mera vad du har för moppe osv , nållagret måste man ha | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Peugeot forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Peugeot forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|