|
| Customcykel | | |  |  | | 2007-11-12, 20:30 | #1 | Caretaker Moderator

Medlem sedan: Jun 07, 2005 | Om man som jag inte har råd att skaffa det man egentligen vill (HD Night train special edition) utan måste tänka sej något runt max 40 000:- Vad ska man då sikta in sej på? Jag har sneglat på Honda Shadow och Suzuki Savage...kan det vara något eller? Andra alternativ?
CT | | | | | |  |  | | 2007-11-13, 08:38 | #2 | T.B. Moderator

Medlem sedan: May 27, 2005 | Aldrig tumma på dina drömmar kompis. http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id... http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id... Jag vet att de är sju och tio tusen dyrare än ditt riktpris, det är vintertid och det är pruttid för mc. Åtminstonde så liknar Järnsportstern (länk 1) din drömhoj. Sportstern är lite mer muskelbygge med sin kortare och bredare massa, men det är en HD |  | | | |  |  | | 2007-11-13, 09:59 | #3 | JohnVanB Moderator

Medlem sedan: Apr 22, 2005 | Om jag tvunget skulle köpa en customcykel som inte är HD så skulle jag inte tveka på en Shadow! Den är väldigt fin i orginalutförande och vill man snickra o ha sig, så finns det mycket eftermarknadsdelar att få tag på. Det känns också att det är en gedigen hoj, om man tex jämför med Kawans motsvarighet Vulcan. Du har ju också Ymmans Virago som går fetbort ( tycker jag ) p.g.a det horribla utseendet. Då är deras Dragstar bättre..... Tycker du är inne på rätt spår där CT med en Shadow... Kan inte uttala mig om Zukan eftersom jag inte kört någon...
/ JohnVanB |  | | | |  |  | | 2007-11-13, 11:56 | #4 | Caretaker Moderator

Medlem sedan: Jun 07, 2005 | Okidoki.....då får man se vad börsen kan tillåta nästa säsong. Hoppas att drömmen slår in...
Tack för respons!

CT | | | | | |  |  | | Reklam: | Superbike Göteborg Vi säljer Suzuki och KTM till mycket bra priser! Välkomna! | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa MC) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|