|
| Bakvinge På speedfight | | |  |  | | 2007-11-08, 19:32 | #1 | Straahle Nykomling
Medlem sedan: Nov 02, 2007 | Hejsan. Jag undra en sak om bakvingarna på speedfight. På min speedfight sitter det inte bakvinge original på. Men jag undra det finns ju på startuning---->http://startuning.se/?pages=product&id=1658 . Går det att få på , en sån på min speedfight, behöver man nå mer än bara vingen? Tacksam för svar. MVH Daniel | | | | | |  |  | | 2007-11-08, 20:21 | #2 | Simple Medlem

Medlem sedan: Oct 24, 2007 | Det är ju en universal vinge så du kommer förmodligen att behöva göra nya fästen m.m I vissa fall passar den direkt men i 99% av fallen gör den inte det utan justeringar. Mitt tips är att mejla upp till dom och fråga eftersom det är lite surt att slänga ut 400 spänn å så passar den inte
// Simple | | | | | |  |  | | 2007-11-08, 22:32 | #3 | Vivacity-Robban Medlem

Medlem sedan: Jan 12, 2007 | nej du måste skafaf själva ramen till vingen också , samma fäste som orginal vingen har.. så den får du skaffa först sen vinge =) | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Peugeot forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Peugeot forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|