| Hur många har fått sin moped stulen? Eller fått den avsiktligt skadad? 1 [2] |
| |
 |  |
| 2008-02-01, 23:03 | #26 |
simon_425 Medlem

Medlem sedan: Mar 09, 2007 | de va en peugeot metal-x, moppen var ganska sne den hade landat på framgaffels som bröts och resten av ramen var typ vikt över |
| | |
| |
 |  |
| 2008-02-02, 01:42 | #27 |
mulle meck Medlem

Medlem sedan: Mar 08, 2007 | beklagar sorgen . men jag tycker väll att grannen skulle ha druckit lite mera kaffe så han insåg vad som hände .. |
| | |
| |
 |  |
| 2008-07-03, 22:24 | #28 |
sky_ Nykomling
Medlem sedan: Jun 28, 2008 | tror inte ni klår mig här... hade ställt ner den i källaren. svinen hade brutit upp den yttre källare dörren ni vet en sån där fet metall dörr. sen hade de sparkat upp dörren till rummet där moppen stod. de hade sågat sönder kedjelåset, förstört styrlåset och lås cylindern till mopeden. de hade tom haft mage och tömma sadelfacket på ett tomt block och en penna. mopeden hade de dock inte kommit undan med. kosta 1500 kr att fixa. men det kändes som en liten vinst när de hade ansträngt sig så men ändå inte kommit undan me den. |
| | |
| |
 |  |
| 2008-07-03, 23:33 | #29 |
Micke_016_ Medlem

Medlem sedan: Oct 12, 2007 | Usch låter inge roligt, själv vart jag ner prejjad i diket, men ganska mycket stölder här jag bor i skiftinge en lite del ab eskilstuna, var och varannan moped är stöld här.... |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Försäkring och finansiering Hur många har fått sin moped stulen? Eller fått den avsiktligt skadad? 1 [2] |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Försäkring och finansiering) |
« Tillbaks till föregående sida |