Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök mopedannonser
» Mopedhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Mopedtester
» Mopedforum
» Mopedlänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Mopedpriser

Övrigt
» Mopeddelar & tillbehör
» Mopedförsäkring
» Låna pengar
» Kalender moped

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Försäkring och finansiering
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

Hur många har fått sin moped stulen? Eller fått den avsiktligt skadad? 1 [2]

2008-02-01, 23:03#26 
simon_425
Medlem

de va en peugeot metal-x, moppen var ganska sne den hade landat på framgaffels som bröts och resten av ramen var typ vikt överangry

2008-02-02, 01:42#27 
mulle meck
Medlem

beklagar sorgensad. men jag tycker väll att grannen skulle ha druckit lite mera kaffe så han insåg vad som händeangry..

2008-07-03, 22:24#28 
sky_
Nykomling

tror inte ni klår mig här... hade ställt ner den i källaren. svinen hade brutit upp den yttre källare dörren ni vet en sån där fet metall dörr. sen hade de sparkat upp dörren till rummet där moppen stod. de hade sågat sönder kedjelåset, förstört styrlåset och lås cylindern till mopeden. de hade tom haft mage och tömma sadelfacket på ett tomt block och en penna. mopeden hade de dock inte kommit undan med. kosta 1500 kr att fixa. men det kändes som en liten vinst när de hade ansträngt sig så men ändå inte kommit undan me den.

2008-07-03, 23:33#29 
Micke_016_
Medlem

Usch låter inge roligt, själv vart jag ner prejjad i diket, men ganska mycket stölder här jag bor i skiftinge en lite del ab eskilstuna, var och varannan moped är stöld här....

Reklam:
Besök BlueRideBlueRide
Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa...

Du är här: Forumstart » Mopeder » Försäkring och finansiering
Hur många har fått sin moped stulen? Eller fått den avsiktligt skadad? 1 [2]

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Försäkring och finansiering)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (3):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Moped » Forumstart » Mopeder » Försäkring och finansiering