|
| vikter variatorer och fjädrar och skit???????????????????? | | |  |  | | 2007-09-11, 00:14 | #1 | hedenhös Nykomling
Medlem sedan: Sep 10, 2007 | vilken salig röra men alla olika kitt och fjädrar och skit som säljs!!!!
har lite problem efter som min gamla variator en comet 108 säckade sista svängen i våras,och jag nu tänkte va ute i tid till sesången i år å inte stå och skruva när alla andra kör!
hade tänkt köpa ny comet 108 4-pro som kanske håller bättre för mina ca 136hk som jag har i min 700 kissecat från 92 kör med dubbla 46or och pipor skotern gick svin bra när jag köpte den men den variatorn som satt i den expolderade i små delar :O( har tyvärr inte kvar delarna så jag kan kolla vad den var viktad med och hade för fjäder!
har nu en variator med blå fjäder och 59grams vikter tror det e arctics med stargrop och det har väl lirat ok topp varv på ca 8200, men saknat det där lilla klippet som den hade förr!
har inte tänkt kosta på mig en fömögenhet i vikter och fjädrar för att prova ut!
har då hittat 108 4-pro för just över 3000kr med vikter och fjäder som jag sjäv får välja
då till problemet vad i hel_ete ska jag välja har ju inte en aning om vad som kan tänkas funka!
vet hur jag räknar om från min gamla till 4-pro förutsatt att jag använder min gamla fjäder!
någon som kan hjälpa en vilsen själ i virrvarret av fjädrar och vikter osv. | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Snöskotrar » Teknik och mektips |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Teknik och mektips) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|