| Köpråd med pris och kvalitetsolikheter. |
| |
 |  |
| Omröstning: |
Vilket alternativ blir bäst när allt räknas in?
| 1. Kinaalternativet. |  | 10 röster | (58.8%) | | 2. I detta fall SMC. |  | 5 röster | (29.4%) | | 3. I slutändan blir pengasumman någorlunda lika. |  | 2 röster | (11.8%) |
Totalt antal röster: 17 Omröstningen startade 2007-08-15 och pågår i all evighet...
|
| |
 |  |
| 2007-08-15, 17:06 | #1 |
T.B. Moderator

Medlem sedan: May 27, 2005 | Då min kära lilla Classic till våren skall bytas ut till en fyrhjuling så kan ni få hjälpa till med att råda om vad. Det är pris och kvalitetsolikheter det är det garanterat inte många som säger att det inte är. Ni får tre alternativ att välja mellan, fundera noga innan ni röstar. Väg in pris, kvalitet, närhet till försäljare (med tryggheten som det betyder), storlek, automat vs manuell, reservdelar osv.......
1. http://shop.textalk.se/se/article.php?id=1065&a... Billig i inköp och 5.5 mil till försäljaren i Vänersborg. Övrig info finns att läsa tillsammans med bilder i länken. 2. http://www.atvhuset.se/Shop/Application/Article... Dyrare och närmaste försäljare är 11 mil bort i Göteborg. Övrig info finns att läsa tillsammans med bilder i länken.
OBS: Jag vet att det andra alternativet är tillfällig rea men ni förstår kanske prissegmentet och frågeställningen med detta alternativ. |
| | |
| |
 |  |
| 2007-08-16, 13:47 | #2 |
presario Medlem

Medlem sedan: Jun 16, 2006 | Jag skulle gå på kinaalternativet. Billig och bra, nära till försäljaren om något skulle hända.
EDIT: Om du bara ska använda den till enkel landsvägskörning så kommer den ju hålla länge. Eftersom det inte är så påfrestande för maskinen.
- Inlägget ändrat 2007-08-16, 13:50 av presario |
| | |
| |
 |  |
| 2007-09-27, 12:34 | #3 |
Seg moped Medlem

Medlem sedan: May 28, 2007 | jag tycker ju kinavalet, tycker smc är snyggare, men om du köper kinavalet kan man ju använda lite av dom andra pengarna till att snygga upp den med dekaler fast nu behöver man ju inte det om man inte vill |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
|
|
Du är här: Forumstart » Fyrhjulingar / ATV » Allmänt snack |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Allmänt snack) |
« Tillbaks till föregående sida |