Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök mopedannonser
» Mopedhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Mopedtester
» Mopedforum
» Mopedlänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Mopedpriser

Övrigt
» Mopeddelar & tillbehör
» Mopedförsäkring
» Låna pengar
» Kalender moped

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Övriga asiatiska mopeder
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

sanili sl50qt-8

2005-07-27, 23:21#1 
mulan
Medlem

Hej kina moppe vänner. har nyligen inskaffat en sanili verkar vara en baotian klon?? någon mer som har samma lr e ja ensam om detta udda märke?Passar reserv delar o dyligt från baotian.. helt härliga moppe forum om kineser.. de var 16 år sen ja åkte moppe.men med lill kinesen så kommer minnena tillbaks om varma sommar nätter.:-)

2005-07-28, 09:26#2 
silverstone
Medlem

Hej mulan! Själv har jag en Silverstone (sinali) köpt i Kristinehamn.. Ser ut att vara som Baotian, men saknar "mässingskruven" i locket bla..

Verkar inte vara nästan någon som har köpt dessa, läs någon av mina gamla trådar, men moppen är helt ok.. Ang. res.delar, tror jag att Baotiandelar ska passa, men har bara köpt 4g vikter och 100-munstycke, köpt på Lelles mc, så jag vet inte om ex. däck, avgas, lampor o dylikt är samma..

Lycka Till!!

2005-07-28, 12:14#3 
mulan
Medlem

hej silverstone. kanske bara finns tillgängliga i värmland:-):-? Min e köpt i karlskoga.jag har en "skruv" i locket. skruv e väl överdrivet e inga gängor på den,snarare en svarvad mässing pinne som va ipressad.tog bort den går ännu bättre nu.jo den e lite slö måste nog byta vikter oxå.annars e ja helnöjd me riskokaren:-):-)

2005-07-28, 16:50#4 
silverstone
Medlem

Kul att höra! Men konstigt att du hade skruv o inte jag.. Tror min är en -04, kanske du har 05..
Vilket som, då borde du inte ha distansringen på variatoraxeln med andra ord, i morgon kväll ska jag byta vikter och huvudmunstycke. Hittar jag en distansring på axeln, åker den bort..

Du har ingen bild på din, som du kan lägga ut? Vore kul att se hur den ser ut.. Min är köpt via ATW-Sweden, som har agenturen på dem.. Kul med lite Värmlandstakter här:-)

Återkommer med hur vikt- och munstycksbytet gick..

Silverstone.

2005-07-29, 00:08#5 
georgieframe
Medlem

Silverstone Viking Eco Scooter 2005 finns tillgänglig även hos MC-Konsult i Lidköping (Skaraborg) för 9899 kronor. Typiskt butikspris. Har i och för sig aldrig sett den i butiken men den annonseras på hemsidan.

2005-07-29, 00:30#6 
mulan
Medlem

hej silverstone.i mina papper står det 04,så det är nog du som har en ny:-) för jag har tydligen köpt en "gammal" moppe:-( .min kamera e lite udda,men ska försöka få in en bild...

2005-07-29, 00:49#7 
T.B.
Moderator

mulan:
Fick du inte reda på att det var en 04:a när du köpte den ?
Det är faktiskt surt annars, betala för en ny moppe och få gamla
modellen.
Det verkar trots allt skilja lite på dem.

2005-07-29, 00:58#8 
mulan
Medlem

hej T.B jo köpte den i butik och gjorde bra pris på den,,den hade blivit lämnad ensam kvar bland 05orna och jag liksom tyckte lite synd om den:-)

2005-07-29, 01:02#9 
T.B.
Moderator

Det vore bra om det fanns fler som dig,
Det är synd om gamlingar.
Både mopeder och mopedister.:-)

Reklam:
Besök Motospeed ABMotospeed AB
MotoSpeed - Your Performance Partner. Vi tillhandahåller hårda tillbehör för motorcyklar. Sedan tidigt 70-tal har vi jobbat med trimmning och justerin...

Du är här: Forumstart » Mopeder » Övriga asiatiska mopeder

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Övriga asiatiska mopeder)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (2):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Moped » Forumstart » Mopeder » Övriga asiatiska mopeder