|
| "Tms offtoad" | | |  |  | | 2007-07-31, 12:59 | #1 | Kylie Nykomling
Är det någon som har en eller testat en TMS Offroad som rätt nyligen kommit ut? | | | | | |  |  | | 2007-07-31, 13:18 | #2 | avatar_rieju Medlem

Medlem sedan: Jun 19, 2006 | nej men kan du inte lägga in en bild skulle vara kul att se hmm hittade lite information nu http://www.trendimport.se/motor.asp?content=/sy... den ser rätt ok ut men passa dej då det kanske inte är världens bästa kvalitet dessutom är det ju lite tråkigt med 4 takt på cross
- Inlägget ändrat 2007-07-31, 13:21 av avatar_rieju | | | | | |  |  | | 2007-08-02, 16:07 | #3 | NN4AN_Mike Nykomling
Den nya efterlängtade TMS Offroad mopeden finns nu äntligen för beskådning och provkörning i Trendimports Showroom i Gbg. Alla nyfikna själar är välkomna in och bilda sig en egen uppfattning om den.
Med vänliga hälsningar Mikael Blasiak Trendimport Gbg | | | | | |  |  | | 2007-08-02, 19:19 | #4 | Lifan300 Medlem

Medlem sedan: Aug 01, 2005 | Kylie, eftersom inlägget ligger under MC, antar jag att du menar 200 kubikaren? Det finns en rätt lång tråd om den på www.soe.se under "skitsnack" Menar du mopeden så såg jag en tidigare i veckan och den såg faktiskt riktigt bra ut (betydligt finare i verkligheten än på Trendimports bilder). Den är stor och verkar faktiskt vara rejät byggd jämfört med övriga "kina offroad mopeder" | | | | | |  |  | | 2008-06-05, 20:11 | #5 | Pocke Nykomling
Medlem sedan: Dec 22, 2007 | jag har en tms offroad.. moped............. funkar prima ........
stabil ram.. å allt... funkar prima..går som den ska... rolig......å den fungerar.. .passerat 200 mil snart.. utan några problem........ så den r brai^g ^^ | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa MC) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|