| Sachs Speedforce 50cc ELLER Torpedo Scooter??? |
| |
 |  |
| 2007-06-30, 22:37 | #1 |
Antaza Avstängd | Hejjsan alla Moppe nördar 
Jag undrar en sak...
Sachs Speedforce 50cc= Vilka fördelar/nackdelar har denna moppeden? Hur mycket går det orginalt utan att ha trimmat den? det sägs att den går direkt från fabriken 55/65 kh/h utan trimm?? Det sägs att det är en Yamaha motor i den? Torpedo Scooter= Vilka fördelar/nackdelar har denna moppeden? Hur mycket går det orginalt utan att ha trimmat den? det sägs att den går direkt från fabriken 65/75 kh/h utan trimm??
P.S Ni kan ju berätta nåt mer om ni vet nåt om dessa mopeder? ''nack o fördelar''??
Uppskattar svar!!
MVH Peter
|
| | |
| |
 |  |
| 2007-07-04, 21:15 | #2 |
Piaggio_MET Medlem

Sachs Speedforce |
| | |
| |
 |  |
| 2007-07-04, 22:12 | #3 |
JohnVanB Moderator

Medlem sedan: Apr 22, 2005 | Motivera ditt inlägg Piaggio_MET. Ditt inlägg är annars värt 0 och ingenting...
/ JohnVanB |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-23, 14:22 | #4 |
gokuboy Nykomling

Medlem sedan: Mar 11, 2008 | tjena jag själv har en Sachs Speedforce jag tog bort veriator ringen så fick den grymt bra axx och bra fart min moppe topar 70-75 en mopped jag rekomenderar starkt
det e inte direkt kina det enda som e kina på den är instrument bredan altsså hastighets mättaren |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
Motospeed AB MotoSpeed - Your Performance Partner. Vi tillhandahåller hårda tillbehör för motorcyklar. Sedan tidigt 70-tal har vi jobbat med trimmning och justerin... |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) |
« Tillbaks till föregående sida |