|
| HONDA CBR600RR - Råd, tips & synpunkter? | | |  |  | | 2005-07-09, 13:33 | #1 | LabanH Nykomling
Medlem sedan: Jul 09, 2005 | Bestämt mig för att sluta sitta i bilköerna och avundsjukt titta på när det swischar MC förbi mellan bilarna och köpa egen...
Nu är man ju så funtad att det inte duger med en "vettig" första hoj utan vill ha nått som man vill ha. Har dock sansat mig och beslutat mig för en 2-stegs raket och inte köpa en R1'a det första jag gör utan sätta en max gräns på 600 kubik på min första cykel...som om man inte kan göra illa sig på en sådan :P
Nåja, efter att blivit omkörd av den där svarta CBR600RR'en varje j*vla morgon mellan UA och Stockholm tror jag att jag blivit kär... grymt snygg, grymt ljud... och här tar min kompetens slut gällande att kunna bedömma om detta är en bra cykel :)
Kan någon förbarma sig och ge lite opartiska synpunkter och råd rörande denna MC? Nått man bör tänka på etc? | | | | | |  |  | | Reklam: | Motospeed AB MotoSpeed - Your Performance Partner. Vi tillhandahåller hårda tillbehör för motorcyklar. Sedan tidigt 70-tal har vi jobbat med trimmning och justerin... | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa MC) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|