|
| trög start med peugeot speedfight 2 | | |  |  | | 2005-07-06, 19:22 | #1 | smule Nykomling
Medlem sedan: Jun 16, 2005 | hejsan, det är åhär, jag har köpt en peugeot speedfight2 silversport och den har gått 100 mil... det är såhära, när man har kört ett tag och bara stannar men motorn är igång. sen när man ska fara iväg igen så har den nästan ingen styrka och ibland så dör den om jag ger full gas... jag undrar vars felet sitter, om det är förgasaren eller vad är det?
tack på förhand | | | | | |  |  | | 2005-07-06, 20:45 | #2 | Kekkola Medlem
Medlem sedan: May 14, 2005 | Hade samma fel på min speedfight 2 jag öppnade förgasarn och tittade allt va som de skulle men så körde jag med 95oktan i så bytte jag till 98oktan så funka den hur bra som helst. | | | | | |  |  | | Reklam: | BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... | Du är här: Forumstart » Mopeder » Peugeot forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Peugeot forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|