|
|
|
| vad är den här husvagnen värd? | | |  |  | | 2007-06-19, 17:54 | #1 | lovisahawk Nykomling
Medlem sedan: Jun 18, 2007 | Hej Jag har tänkt köpa en gammal glasfiberhusvagn. Jag är helt ny vad det gäller husvagnar och har därför väldigt dålig koll på hur priserna ligger. Jag såg en annons på blocket på en Predom husvagn. Det verkar vara ett ordentligt överpris. Jag tror han är beredd att sänka priset, men vad ska jag föreslå. om det är någon där ute i cyberrymden som har en susning så mejla mig gärna eller svara här på forumet. Länk till annonsen: http://www.blocket.se/vi/11191481.htm?ca=10_s
Andra tips på sjyssta glasfibervagnar som passar en veteranbil mottages tacksamt! Mvh Lovisa | | | | | |  |  | | 2007-06-22, 15:28 | #2 | Stig K Nykomling
Medlem sedan: Nov 05, 2004 | Jag är ingen expert på priser, men personligen tycker jag nog att det verkar lite högt. MKP är en läcker glasfibervagn som passar perfekt efter en veteranbil, de fanns i flera olika storlekar. Kolla på www.bytbil.com och sök på MKP, där finns det en just nu. mvh Stig K | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Husvagnar & husbilar » Köp och försäljning |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Köp och försäljning) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|
|