| Baotian eller Giantco? |
| |
 |  |
| 2007-06-17, 15:59 | #1 |
aggen Nykomling

Medlem sedan: Jun 15, 2007 | Jag ska köpa en moppe snart och behöver lite hjälp. Jag har inte bestämt mig om jag ska köpa en Baotian-moppe eller en Giantco-moppe. Har hört att båda är bra för ett rimligt pris men jag funderar på vilket märke jag ska välja Någon som har erfarenhet av de här märkena som kan hjälpa mig |
| | |
| |
 |  |
| 2007-06-17, 18:31 | #2 |
enhamn Medlem

Medlem sedan: Mar 24, 2007 | Jag har en Giantco och tycker att den går bra. Jag har inte haft några problem med den men min kompis köpte samma och de va fel på bränsle blandningen på hans. Något han fixade ganska lätt.
Jag kan säga att jag kan rekomendera Giantco fast de finns mer reservdelar till Baotian och fler som kan hjälpa dig.
Kan lägga till att om du inte kör in en Giantco så går den ganska segt i uppförsbackar 
Lycka till med ditt köp! |
| | |
| |
 |  |
| 2007-06-17, 19:34 | #3 |
sampee Medlem

Medlem sedan: Dec 03, 2006 | Det är väl ingen större skillnad? båda är väl av samma dåliga kvalité |
| | |
| |
 |  |
| 2007-06-17, 19:56 | #4 |
enhamn Medlem

Medlem sedan: Mar 24, 2007 | haha aa joo man får ju vad man betalar för |
| | |
| |
 |  |
| 2007-06-20, 11:26 | #5 |
marcus_m92 Nykomling
Medlem sedan: May 06, 2007 | Jag Kör Själv en Giantco, men det beror på vilken sort du vill ha. Baotian Sprint är snyggare än Giantco Sprint. Men den kostar också mer !
Jag skulle någ säga Baotian, även om jag har Giantco. Den är lite snyggare men som sagt dyrare. Jag skulle tro att Baotian Classic kostar typ lika mkt som Giantco Sprint. Då tkr jag att du kan köpa Giantcon ! den är mkt snyggare än classicen. men det är du som väljer !
Hoppas du blir nöjd med det du köper !
//Marcus |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-05, 12:23 | #6 |
moppepojken92 Nykomling
Medlem sedan: Mar 05, 2008 | baotian ser bättre ut en giantco. men baotians moppar har ofta smågrejer som går sönder och det blir ofta konstiga fel på dem. det dåliga med både baotian och giantco är att båda har dålig förgasare(dem har samma förgasare) |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-05, 12:38 | #7 |
Json92 Medlem
Medlem sedan: Aug 26, 2007 | Men herregud... tråden är typ 8 månader gammal.. låt den dö ut. |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
Motospeed AB MotoSpeed - Your Performance Partner. Vi tillhandahåller hårda tillbehör för motorcyklar. Sedan tidigt 70-tal har vi jobbat med trimmning och justerin... |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) |
« Tillbaks till föregående sida |