|
| Bruksanvisning till Speedfight 2 | | |  |  | | 2005-06-22, 13:08 | #1 | sofjan Nykomling
Medlem sedan: Jun 22, 2005 | Hejsan! Jag köpte en moppe till min son igår och det följde tyvärr inte med någon bruksnvisning till den (borttappad). Nu vill han läsa på lite om hur moppen funkar och var saker och ting sitter. Så finns det någon vänlig skäl som kan dela med sig av sin skulle vi bli mycket glada. Moppen är alltså en Peugeot Speedfighter 2, årsmodell 2002. MVH Sofie:-) | | | | | |  |  | | 2005-06-22, 19:29 | #2 | amonsson Medlem
Medlem sedan: Mar 27, 2005 | Bruksanvisningen till mopeden är inte mycket att ha. Det ända det står om i den är hur du ska köra in moppen när den är sprillans ny, även hur du sätter på och stänger av blinkers osv. Det står inget om hur motorn eller resten av mopeden är uppbyggd. Är han intresserad av detta så tycker jag att ni borde ta och skaffa er en sprängskiss över mopeden.
Jag läste aldrig min bruksanvisning, jag har bara bläddrat igenom den och det står inget viktigt i den.
Mvh: Ante | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Peugeot forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Peugeot forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|