| Husvagn eller husbil ? |
| |
 |  |
| 2004-03-07, 10:06 | #1 |
Merlins_Secret Nykomling
Medlem sedan: Mar 07, 2004 | Hur vet man vad man ska sattsa pa ? |
| | |
| |
 |  |
| 2005-04-08, 18:32 | #2 |
Carl-Axel Nykomling
Medlem sedan: Apr 08, 2005 | Hej Det beror mycket hur er familj ser ut och hur ni ska använda fordonet. Har ni barn rek vi husvagn, och husbil i övrigt. Sedan beror det också vad ni vill göra när ni är ute och drar. Vi hade h-vagn när barnen var små och reste inom Sv. Sedan de blev vuxna har vi haft husbil. Husbil är förträffligt både för att dra runt eller ligga på camp. Först h-vagn 1971 h-bil 1991. Lycka till med vagabondlivet och njut av tillvaron. |
| | |
| |
 |  |
| 2005-04-08, 20:49 | #3 |
Michael Johansso.. Nykomling

Medlem sedan: Sep 23, 2004 | Vi köpte husbil när vår dotter var drygt ett år och hade den i sju år. Därefter har det varit lite båt och lite sommarhus. Nu är dottern 18 och vi har åter köpt en husbil.
Jag tror att kreteriet för husbil är om man vill åka runt och se saker och platser medan husvagn är för de som vill åka till en plats och ligga på en camping för att bada, sola etc. Vi ligger nästan aldrig på camping och det händer ofta att vi övernattar mitt inne i städer.
Läs gärna mitt inlägg på denna länk: http://www.husvagnsforum.com/viewtopic.php?p=76... |
| | |
| |
 |  |
| 2008-01-03, 00:48 | #4 |
conny_st Nykomling

Vi gillar husvagn , köpte vår första 2001 är nu inne på vår tredje vagn 
Man kan ta in på camping o gör små utflykter med bilen till städer o byar i närheten utan att packa ihop allt 
Det är heller inga större problem att fricampa på diverse ställen............ |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
|
|
Du är här: Forumstart » Husvagnar & husbilar » Köp och försäljning |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Köp och försäljning) |
« Tillbaks till föregående sida |